خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

موندودپورتیوو؛ فسخ قرارداد بارسا با لوک دی‌یانگ

موندودپورتیوو؛ فسخ قرارداد بارسا با لوک دی‌یانگ
لوک دی یانگ مهاجم هلندی نیم فصل دوم را در تیمی دیگر غیر از بارسلونا توپ خواهد زد.
در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی و با جدایی آنتوان گریزمان از بارسا بود که باشگاه کاتالان به شکل قرضی لوک دی یانگ مهاجم هلندی سویا را با 500 هزار یورو جذب کرد. او در خواست مستقیم رونالد کومان بود. اوضاع برای دی یانگ خوب پیش نرفت و او حالا مورد توجه ژاوی هم قرار ندارد تا چاره ای جز جدایی برای او وجود نداشته باشد.
سویا باشگاه دی یانگ علاقه ای به بازگرداندن او ندارد و از سوی دیگر بارسا هم طبق ادعای موندودپورتیوو با این بازیکن فسخ کرده است. طبق این گزارش، پس از چراغ سبز سویا به بارسا برای فسخ قرارداد دی یانگ، باشگاه اندولوسی به پیشنهاد کادیز پاسخ مثبت داد تا دی یانگ قرضی برای زردپوشان بازی کند. در حال حاضر همه منتظر پاسخ نهایی دی یانگ هستند و اگر مثبت باشد، او برای کادیز تا پایان فصل بازی خواهد کرد.
دی یانگ 9 بازی در لالیگا و سه بازی در لیگ قهرمانان برای بارسا انجام داد و تنها موفق به زدن یک گل شد. او با سویا تا 2023 قرارداد دارد.

برچسب‌ها: لوک دی یانگ بارسلونا سویا کادیز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

49 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/10/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi