خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

حمایت پائولو مالدینی از بوفون

حمایت پائولو مالدینی از بوفون
پائولو مالدینی، کاپیتان افسانه ای میلان به تمجید از جیانلوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس پس عدم حضور ستاره ایتالیایی در لیست 59 نفره برترین‌های سال فیفا پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"،بوفون با وجود عملکرد بسیار خوب در فصل گذشته و کسب 2 جام از 3 جام ممکن و نایب قهرمانی در دیگر جام، در لیست 59 نفر برتر سال توسط فیفا قرار نگرفت. این موضوع حواشی بسیاری با خود داشته و صدای اعتراض بسیاری را درآورده است.

مالدینی در این رابطه گفت:" بعد از خواندن بعضی اسم‌ها در این لیست، گفتم واقعا چطور ممکن است که چنین چیزی ممکن باشد؟ متوجه پارامترهایی که با آنها انتخاب‌ها صورت گرفته نمی‌شوم. در سن 38 سالگی، او همچنان یکی از 3 دروازه بان برتر جهان است. نویر و کورتوا منطقی است ولی براوو؟ اوسپینا؟ جیجی یکی از مهم‌ترین اعضای تیم یووه بود که موفق به قهرمانی در اسکودتو و کوپا ایتالیا شد و به فینال برلین رسید. آیا آنها مهار توپ آلوز در فینال را دیده اند؟ متاسفانه، این جایزه متکی به فیفا است بنابراین می‌توان متوجه شد چرا این اتفاق افتاده است. قبلا هم وقتی این عنوان تحت نظر فرانس فوتبال بود، اتفاقات عجیبی رخ می‌داد و حالا اوضاع بدتر هم شده است."

برچسب‌ها: یوونتوس بوفون مالدینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

256 بانوی پیرمارلیک1394/07/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi