خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

مقایسه: عملکرد مسی و نیمار در لیگ قهرمانان اروپا

مقایسه: عملکرد مسی و نیمار در لیگ قهرمانان اروپا
در ادامه به مقایسه عملکرد دو فوق ستاره باشگاه بارسلونا مسی و نیمار خواهیم پرداخت .

وب سایت هواداری بارسلونا ولوبا بعد از مصدومیت لئو مسی که حدود 7 هفته طول خواهید کشید اعلام کرد که بدون شک نیمار رهبر بارسلونا خواهد بود در بازی سه شنبه شب مقابل بایرن لورکوزن نیمار عملکرد خوبی نداشت و بار ها توپ را لو داد ولوبا اعلام کرد نیمار زیر فشار زیادی است در نیمه اول نیمار عملکرد خوبی نداشت اما در نیمه دوم با هار فرصت گلزنی خلق کرد اما در زدن گل موفق نبود .

حال وب سایت هواداری بارسلونا ولوبا به تجزیه و تحلیل عملکرد این دو فوق ستاره پرداخته است به گونه ای که عملکرد لئو مسی در مقابل آس رم را در مقابل عملکرد نیمار جونیور را در مقابل بایرن لورکوزن انجام داده است که در عکس زیر میتوانید این مقایسه را تماشا کنید .

سوارز ، مسی جدید بارسلونا:

در واقع بازیکنی که بعد از مصدومیت لئو مسی توانست عملکرد خوبی داشته باشد و به نوعی رهبر بارسلونا در مقابل تیم های حریف باشد کسی نبود جز لوئیس سوارز این مهاجم اروگوئه ای بعد از این که لئو مسی در مقابل لاس پالماس مصدوم شد و مجبور به ترک زمین شد سوارز بود که موفق شد 2 گل برای بارسلونا به ثمر برساند و در نبود لئو مسی بدرخشد و باعث شد بارسلونا پیروز آن مسابقه باشد ، در بازی روز سه شنبه شب مقابل بایرن لورکوزن بارسلونا در یک بازی سخت در نهایت موفق شد بازهم با درخشش سوارز این تیم آلمانی را با نتیجه 1-2 شکست دهد و زمانی که بارسایی ها از پیروزی در این بازی نا امید شده بودند موفق شد با گلی فوق العاده پیروزی رو با بارسایی ها هدیه دهد .

مشکلات نیمار جونیور:

نیمار در شروع فصل با بدشانسی ها بزرگی مواجه شده است ، در شروع فصل جدید این ستاره 23 ساله برزیلی به علت بیماری اوریون برخی از بازی های لالیگا را از دست داد و تا 15 روز قادر به تمرین کردن با تیم نبود و اکثر تحت درمان پزشکان بارسلونا قرار گرفته بود این بیماری فوق ستاره برزیلی بارسلونا را ضعیف کرده بود نیمار در این فصل عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته و حرکات نامنظمی درون زمین به نمایش گذاشته است ، بارسا در روز شنبه یک بازی حساس در مقابل سویا خواهد داشت و بدون شک این شانس بزرگی برای نیمار خواهد بود که در غیاب لئو مسی مصدوم ارزش های خود را به همگان ثابت کند .

برچسب‌ها: سوارز نیمار مسی لیونل مسی بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

39 3

1,010 Pooya Messi1394/07/10

انتقام3000: مسی نیمار سوارز فرقی نمیکنه بارسا بارساس

12 آبان (16:54)


11 آبان (13:47)


منو...: مسی

20 مهر (13:40)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi