خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

رافینیا: نیمار قربانی رسانه هاست

رافینیا: نیمار قربانی رسانه هاست
رافینیا، هافبک بارسولنا مدعی شد که نیمار قربانی کمپین های رسانه ای است. به گزارش "ورزش سه"، پس از اتفاقاتی که در جریان بازی با والنسیا رخ داد، بسیاری نیمار را مقصر اصلی درگیری های پایانی بازی می‌دانند. وقتی او و مسی در حال خوشحالی برای گل دقایق پایانی مسی هستند، یک بطری به او برخورد می‌کند. والنسیا به خاطر سوء رفتار بازیکنانش 1500 یورو جریمه شد و همچنین کمیته انضباطی به بارسلونا درباره رفتار تمسخر آمیز بازیکنانشان هشدار داد. نیمار در این میان به خاطر رفتارش در آن دیدار و سابقه اش در تحقیر و تمسخر بازیکنان حریف با انجام حرکات تکنیکی به شدت مورد انتقاد قرار گرتفه و رافینیا او را قربانی رسانه‌ها می‌داند.

او گفت:" یک بطری به نیمار می‌خورد و آنها داستان را به طور کلی عوض می‌کنند. این اتفاق خشونت آمیز توسط یک نفر در مستایا انجام شده و حالا همه نیمار را مقصر می‌دانند. برای من این موضوع واقعا عجیب بود. بله من ایمان دارم که او قربانی رسانه‌هاست و رسانه‌ها به دنبال این اتفاقات هستند که چیزی که واقعیت ندارد را بسازند. ولی فوتبال همین است. نیمار بازیکنی با کیفیت فوق العاده است و این را در زمین نشان داده است."

برچسب‌ها: نیمار رافینیا نیمار جونیور مسی سوارز بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

396 Darkthrone1395/08/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi