خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

سیصد و پنجاهمین بازی آلوز برای بارسلونا

سیصد و پنجاهمین بازی آلوز برای بارسلونا
مدافع برزیلی بارسلونا دیشب در جریان بازی با بایر لورکوزن سیصد و پنجاهمین بازی خود را با پیراهن آبی و اناری انجام داد.
در جریان بازی دیشب بارسلونا و بایر لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا، دنی آلوز مدافع راست برزیلی بارسا، برای سیصد و پنجاهمین بار به میدان رفت؛ این بازی از جهت دیگری برای آلوز خاطره انگیز شد، آن هم بدلیل برد دشوار آبی و اناری ها در دیداری که خیلی خوب بازی نکردند.
دنی آلوز در سال 2008 از سویا جدا شد و به بارسلونا آمد و تا کنون چند بار تا مرز جدایی از این تیم پیش رفته است. آخرین شایعات خروج آلوز از لیست بارسا، تابستان امسال قوت گرفت، وقتی حتی متن پیش قرارداد این بازیکن با چلسی نیز آماده شده بود.
اما آلوز با ماندن در بارسا خصوصا در فصلی که تعداد مصدومان این تیم هفته به هفته بالا می رود و بارسلونا حق خرید بازیکن جدید را نیز نداشت.
دنی آلوز در مدت حضورش در بارسلونا جام های زیادی کسب کرده که می توان به 5 جامی که در سال جاری توسط بارسلونای انریکه فتح شد اشاره کرد.
او همواره اعلام کرده اگر روزی مأموریتش در کاتالان پایان یابد، آرزو دارد به سویا بازگردد، تیمی که در دوران حضور در ترکیب آن، موفق به فتح یورولیگ شد. البته در دو فصل آخر بازی در سویا، آلوز تلاش زیادی برای پیوستن به بارسا داشت و در نهایت مسئولان باشگاه اول شهر سویل را متقاعد کرد تا به نیوکمپ بیاید.

برچسب‌ها: آلوز بارسلونا سویا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

41 0

262 آریان شادو1394/07/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi