خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

رانگنیک: تیم از هر بازیکنی مهم‌تر است.

رانگنیک: تیم از هر بازیکنی مهم‌تر است.
رونالدو پس از تعویض در دقیقه 71 در جریان پیروزی 1-3 برابر برنتفورد به شدت عصبانی شده و ناراحتی خود را در کنار زمین نشان داد.

حرکات این بازیکن پرتغالی باعث شد جنجال زیادی به راه افتاده و واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته باشد، با این حال به نظر می‌رسد که رانگنیک همچنان بر موضع خود اصرار دارد.

رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر وستهام به خبرنگاران گفت:« من فکر می‌کنم ما نباید این موضوع را بزرگ کنیم. من فقط می‌توانم از طرف خودم و کادر فنی‌ام بررسی کنم. این موضوع را در طول بازی به او توضیح دادم. ما مکالمه کوتاهی پس از گل سوم داشتیم و من همان حرفی را به او زدم که در کنفرانس خبری زده بودم.»

این مربی آلمانی درباره صحبتی که با رونالدو داشته اضافه کرد:« من به او گفتم گوش کن، کریستیانو! تو 36 ساله هستی و در شرایط خوبی هستی اما وقتی سرمربی شوی، این اتفاق را از آینه نگاه یک سرمربی نگاه خواهی کرد.»

سرمربی یونایتد با دفاع از این تصمیم اظهار داشت:« کار سرمربی فوتبال این است که به فکر تیمش باشد و به پیروزی تیمش کمک کند و این از تجربه ما در ویلا پارک مشخص بود که باید این بار بهتر عمل کنیم. سوال این بود که چه کسی را بیرون بکشیم. او از من پرسید چرا یکی از جوانان را بیرون نکشیدم، پاسخ او پنج دقیقه بعد وقتی یکی از بازیکنان جوان‌تر گل سوم را زد مشخص شد.»

رانگنیک درباره شرایط تیمش و دیدارهای پیش رو نیز گفت:« من با اتفاقاتی که ممکن است در چهار یا پنج ماه آینده رخ دهد کاری ندارم، این موارد جایی در اولویت‌های من ندارند. من به این فکر می‌کنم که چطور باید با وستهام بازی کنیم، سپس به بازی جام حذفی برابر میدلزبورو و پس از آن به برنلی، ساوتهمپتون و برایتون فکر می‌کنم. تمرکز من روی این بازی‌ها است.»

برچسب‌ها: منچستریونایتد رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

122 Ali30301400/11/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi