خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,742

توپخانه بدون توقف،استقلال، هجومی ترین تیم لیگ

توپخانه بدون توقف،استقلال، هجومی ترین تیم لیگ
تیم فوتبال استقلال در هفته های اخیر در فاز هجومی موفق عمل کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، استقلالی که هواداران این تیم از پرویز مظلومی به یاد دارند، استقلالی هجومی وگلزن بوده است. مظلومی به رغم اینکه نتوانست در طول دو سال مربیگری اش در استقلال قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد اما تیمش همیشه فوتبالی رو به جلو و هجومی بازی می کرد. امسال هم استقلال به رغم کم و کاستی های فنی که دارد از ابتدای لیگ نوید فوتبالی زیبا و رو به جلو را به هوادارانش داد.

آبی پوشان پایتخت با 13 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند اما نکته جالب تری درباره فاز هجومی بودن این تیم وجود دارد. بررسی گلزنان استقلال در هفته های اخیر نشان می دهد اکثر بازیکنان استقلال درگیر گلزنی بوده اند و به جز خط دفاع و دروازه بان، استقلال در همه خطوط گلزن داشته است.

سجاد شهباززاده، امید ابراهیمی، میثم مجیدی، محسن کریمی، میلاد فخرالدینی و آرش برهانی 6 گلزن استقلال در هفته های اخیر بوده اند. این اتفاق نشان می دهد در استقلال برعکس پرسپولیس، همه امیدها برای گلزنی به ساق پای یک بازیکن دوخته نشده است بلکه همه بازیکنان در این امر سهیم هستند. تکثر گلزنان در استقلال نشان می دهد که این تیم برنامه های متفاوتی برای باز کردن دروازه حریفان دارد و تیمهای رقیب نمی توانند صرفا با مهار سجاد شهباززاده یا امید ابراهیمی به گل نخوردن از استقلال امیدوار باشند. اضافه شدن آرش برهانی به جمع گلزنان استقلال نشان می دهد در این تیم به او هم می توان امید گلزنی داشت. البته استقلال در حالی که خط حمله خوبی دارد در خط دفاع از کمبودهای زیادی رنج می برد و وای به روزی که سید مهدی رحمتی هم در فرم ایده آل نباشد. آن وقت اتفاقات بازی با راه آهن برای آبی ها تکرار می شود و کار برای استقلال سخت خواهد شد.

برچسب‌ها: استقلال هجومی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 1

264 F.c. Juventus1394/07/04

ا‌ستقلال: لئو مسي مدافع خارق العاده و عالي فروشي قدرت حدود1200

5 مهر (01:04)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi