خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,334

واکنش سرمربیان تیم های هم گروه ایران به قرعه کشی

واکنش سرمربیان تیم های هم گروه ایران به قرعه کشی
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته چهار تیم ایران، قطر، سوریه و چین در گروه A از مرحله پایانی دومین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا به مصاف هم می‌روند تا دو تیم صعود کننده از این گروه به مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شود.

فلیکس سانچس، سرمربی قطر در واکنش به قرعه تیمش گفت: همانطور که انتظار داشتیم، قرعه سختی به ما خورد. حالا تنها به دنبال آماده‌سازی خوب تیم و ورود به این تورنمنت با شرایط خیلی خوبی هستیم. تمامی 16 تیم حاضر در این مرحله از رقابت‌ها همگی به یک‌اندازه قوی هستند. با این حال بازی در خانه انگیزه بیشتری به ما می‌دهد. سعی می‌کنیم در مدت باقیمانده تا شروع مسابقات از بازیکنان‌مان که درگیر بازی در تیم‌های باشگاهی خود هستند، به نحو احسن در اردوی تیم استفاده کنیم. همانطور که گفتم ما می‌خواهیم تا شروع این تورنمنت به اوج آمادگی برسیم.

فو بو، سرمربی چین هم عنوان کرد: در گروه دشواری قرار گرفتیم که قطرِ میزبان در آن قرار دارد و با ایرانی همگروه شده‌ایم که سال‌هاست یکی از قدرت‌های فوتبال آسیاست. سوریه هم حریف فریبنده‌ای است. من قطر را شانس اول صعود از این گروه می‌دانم، نه‌تنها به خاطر اینکه آنها میزبان هستند بلکه به خاطر اینکه آماده‌سازی خوبی برای این تورنمنت داشته‌اند. به هر حال ما بهترین عملکردمان را ارائه خواهیم داد و سعی می‌کنیم در این تورنمنت تأثیرگذار باشیم.

موحناد الفاکر، سرمربی سوریه در واکنش به قرعه تیمش گفت: ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم که بیشتر بازیکنان‌مان به طور مرتب در باشگاه‌های لیگ دسته اول بازی می‌کنند. شانس بالایی برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها در دوحه داریم. ما به شدت به دنبال کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک 2016 هستیم. تیم‌های آسانی در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا حضور ندارند. ما هنوز دو ماه دیگر برای آماده‌سازی خود در پیش داریم و با تدبیر از زمان باقیمانده استفاده خواهیم کرد. چند بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد و برای تحقق رویای‌ خود بهترین عملکردمان را ارائه خواهیم داد.

برچسب‌ها: ایران قطر سوریه چین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

853 ♛ تاج رضا ♛1394/06/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi