خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

البعث: ایران – سوریه در تهران برگزار نمی شود

البعث: ایران – سوریه در تهران برگزار نمی شود
روزنامه البعث سوریه گزارشی از آخرین وضعیت تیم ملی این کشور منتشر کرده است و در بخشی از این گزارش به این نکته اشاره کرده که ممکن است دیدار ایران – سوریه در استادیوم آزادی تهران برگزار نشود.

به گزارش "ورزش سه"، در بخشی از این گزارش می خوانیم:« کنفدراسیون فوتبال آسیا محل برگزاری دیدار برابر ایران را ورزشگاه آزادی تهران اعلام کرده است، اما احتمالاتی درباره تغییر محل برگزاری مسابقه به دلیل عدم تأمین شرایط استفاده از تجهیزات VAR مطرح شده است. با توجه به اینکه استفاده از این سامانه یکی از شروط اصلی میزبانی از مسابقات مرحله نهایی دور مقدماتی است، ممکن است این مسئله موجب شود AFC محل برگزاری مسابقه دو تیم را تغییر بدهد.»

این در حالی است که این گزارش غیر واقعی است. در بازدید نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از استادیوم آزادی تهران نماینده فدراسیون فوتبال ایران به او گفت فدراسیون برای تجهیز استادیوم آزادی به سیستم کمک داور ویدئویی مشکلی ندارد و می تواند هزینه های آن را تامین کند اما به دلیل تحریم از سوی خزانه داری آمریکا در اجرای این پروژه مشکل دارد که نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد نه تنها ایران بلکه برخی دیگر از کشورها در شرایطی در دور نهایی مقدماتی جام جهانی میزبان خواهند بود که از این امکانات بهره نخواهند برد. او هم چنین به این نکته اشاره کرد این موضوع الزامی نیست و در صورت نیاز کنفدراسیون فوتبال آسیا ترتیبی اتخاذ خواهد کرد که ایران به صورت قرضی از این تکنولوژی بهره ببرد. این موضوع حتی در موضع رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران اعلام شده است.

نکته جالب اینکه سوریه به دلیل مشکلات امنیتی و بهداشتی قادر به برگزاری بازی در دمشق نیست و شهر امان در اردن را به عنوان میزبان خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرده است.

برچسب‌ها: ایران سوریه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

71 ♛ تاج رضا ♛1400/05/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi