خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

شکست سنگین یاران ادینهو مقابل الریان

شکست سنگین یاران ادینهو مقابل الریان
آقای گل فصل پیش لیگ برتر ایران به همراه السیلیه در اولین دیدار خود در لیگ ستارگان برابر تیم الریان شکست خورد.
شکست سنگین یاران ادینهو مقابل الریان
به گزارش "ورزش سه" از فارس، تیم السیلیه که در این فصل لوسیانو ادینهو آقای گل فصل پیش لیگ برتر کشورمان را در ترکیب خود دارد امشب در اولین بازی خود در لیگ ستارگان قطر به مصاف تیم قدرتمند الریان که ستاره‌هایی مانند سرخیو گارسیا بازیکن سابق بارسلونا را در ترکیب خود دارد رفت که با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد.

*نیمه اول

با شروع بازی تیم الریان حملات شدید خود را آغاز کرد و تیم السیلیه را مجبور کرد که به لاک دفاعی فرو رود درتیجه این حملات دردقیقه 2 از گوشه ی زمین سرخیو گارسیا بازیکن سابق بارسلونا یک سانتر را روی دروازه حریف فرستاد که مهاجم الریان سوریا قدر این توپ را نداست و آن را درست همان جایی که دروازبان السیلیه است زد.
تیم السیلیه هم در دقیقه 8 بازی یک ضد حمله را ترتیب داد که منجر شد موقعیتی برای ادینهو، آقای گل فصل پیش لیگ برتر ایران محیا شود او هم از فرصت استفاده کرد و آن موقعیت را با ضربه سر به گل تبدیل کرد ولی داور بازی آفساید گرفت و گل را مردود اعلام کرد.
حملات الریان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 16 سرخیو گارسیا با گلر تیم السیلیه تک به تک شد و پاس به بیرون داد و در نتیجه ویکتور کاسارس بازیکن ملی پوش باتجربه شیلیایی که اولین بازی خود در لیگ ستارگان را تجربه می کند گل اول تیمش را به ثمر رساند.
حملات تیم الریان بعد از به ثمر رسیدن گل اول بیشتر شد تا اینکه در دقیقه 33 سوریا با ضربه سر گل دوم تیم را به ثمر رساند.
*نیمه دوم

در آغاز نیمه دوم یاران ادینهو سعی در برگرداندن نتیجه بازی بودند که در دقیقه 66 با گل سومی که کاپیتان تیم الریان تاباتا به ثمر رساند غافلگیر شدند بعد از گل سوم تیم السیلیه روحیه اش را از دست داد و کاملا بهم ریخته شد و در نتیجه تیم الریان حملات زیادی را به دروازه تیم السیلیه ترتیب داد.
لوسیانو ادینهو که در خط حمله بود و خوب تغذیه نمی شد خیلی ناراحت بود زیرا در نیمه دوم موقعیتی براش فراهم نشد تا شم گلزنی اش را به نمایش بگذارد.
داور بازی 3 دقیقه وقت اضافه گرفت که در دقیقه2+90 محمد صلاح گل چهارم تیم الریان را به ثمررساند تا اولین شکست برای سامی طرابلسی سرمربی تیم السیلیه و اولین پیروزی فوستانی سرمربی سرشناس اروگوئه ای تیم الریان رقم بخورد.
در نهایت این بازی با نتیجه 4 بر صفر به نفع تیم الریان به پایان رسید.

برچسب‌ها: ادینهو تراکتور سازی تبریز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

33 2

544 تراختور13681394/06/21

وطنم آذربیجان: ادینهو هنوزم برات پول مهمه کثافت کم برات تشویق کردیم عکس اقای گلیتو درست کردم

22 شهریور (09:55)


عجبشیر: ادینیو جان چه خبر؟ خوش میگذره؟

22 شهریور (09:40)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi