خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

قاضی ایتالیایی افشا کرد؛ اینتر در کالچوپولی با داوران لابی ک

قاضی ایتالیایی افشا کرد؛ اینتر در کالچوپولی با داوران لابی ک
قاضی ایتالیایی افشا کرد؛ اینتر در کالچوپولی با داوران لابی کرده
یک قاضی ایتالیایی فاش کرد که جاچینتو فاکتی مدیر وقت باشگاه اینتر در دوران کالچوپولی درست به اندازه لوچیانو موجی متهم این ماجرا بوده است.
طرفداری- در شرایطی که در دوران کالچوپولی، لوچیانو موجی مدیر باشگاه یوونتوس به اتهام داشتن تماس های تلفنی با داوران و مسئولان برگزاری مسابقات سری‌آ، به صورت مادام العمر از هرگونه فعالیت ورزشی محروم شد، اکنون یک قاضی ایتالیایی افشا می کند که مدیروقت باشگاه اینتر نیز درست به اندازه موجی در این پرونده متهم بوده است.

در سال 2010 در ادامه جلسه دادگاهی پرونده کالچوپولی، لوچیانو موجی ادعا کرده بود که اتهام تماس تلفنی او با داوران سری آ چیزی طبیعی است و بسیاری از مدیران وقت باشگاه های سری آ این امر را انجام داده اند.

امروز ماگی، قاضی مربوط به پرونده کالچوپولی با عنوان اینکه "یکی از عناصر اصلی که به لابی با کمیته داوران ایتالیا متهم بوده است، مدیروقت باشگاه اینتر (جاچینتو فاکتی) بوده است. آن ها معتقد بودند که این یک رابطه دوستانه بین آن ها و مدیران وقت سری آ بوده است، اگرچه این نمی تواند دلیل موجهی برای این موضوع باشد. "

در ادامه آمده است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا درصدد بوده تا تحقیقات بر سر پرونده بررسی اتهام رئیس وقت باشگاه اینتر را آغاز کند، امّا با توجه به اینکه این اتهام با قانون گذر زمان در ایتالیا مواجه شده است، آن ها نتوانسته اند اتهامات برقراری تماس تلفنی میان رئیس باشگاه اینتر با داوران و مدیران سری آ را مورد بررسی قرار دهند.

در ادامه صحبت های ماگی آمده است: "بر اساس گزارشی که دادگاه عدالت ورزشی ارائه کرده بود و با توجه به رفتار فاکتی، قطعاً موجی تنها شخصی نبوده که آغاز کننده این ماجرا بوده است، شاید بقیه افراد کمتر از او جدی وارد این ماجرا بوده باشند. رفتار فاکتی در این پرونده درست قابل مقایسه با موجی می باشد، امّا اتهامات او در سطح دادگاه بررسی نشد."

فاکتی از ژانویه 2004 به عنوان مدیر در باشگاه اینتر فعالیت کرد و در 6 سپتامبر 2006 به دلیل بیماری سرطان از دنیا رفت.

* بر اساس قانون گذر زمان در صورت اتمام انقضای معین شده از سوی قانون گذاران هر کشور مختلف، بر سر یک پرونده، دیگر نمی توان آن شخص را از نظر قضایی مورد بازجویی و دادرسی قرار داد و هرگونه فعالیت قضایی علیه او موقوف خواهد شد. [بسیاری از پرونده های کالچوپولی به دلیل مشمول شدن توسط قانون گذر زمان بیش از این بررسی نشده اند]

برچسب‌ها: ایتالیا یوونتوس اینتر میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

510 یووه901394/06/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi