خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

آلگری:میلان و اینتر،رقبای قهرمانی یووه هستند

آلگری:میلان و اینتر،رقبای قهرمانی یووه هستند
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس تاکید کرد که فصل بعد دو باشگاه مطرح شهر میلان، رقبای سرسختی برای یوونتوس در جاده قهرمانی خواهند بود.
آلگری:میلان و اینتر،رقبای قهرمانی یووه هستند
به گزارش "مستر90"، یوونتوس در 4 فصل اخیر، قهرمان بلامنازع سری آ ایتالیا بوده و دو باشگاه مشهور شهرمیلان، هرگز خطری جدی برای این تیم نبوده اند. یووه با وجود از دست داده بازیکنانی چون پیرلو، ته وز و ویدال(هنوز قطعی نشده)، همچنان شانس اول قهرمانی ایتالیا بعد محسوب می شود و این مساله را آلگری نیز تایید می کند؛ با این حال سرمربی یوونتوس معتقد است که نباید از کنار آث میلان و اینتر به راحتی گذر کرد.

او به خبرنگاران گفت:" البته که یوونتوس بازهم شانس اول قهرمانی در فصل آینده محسوب می شود اما میلان و اینتر را نباید نادیده گرفت. آنها تحت هر شرایطی رقبایی خطرناک هستند و هر دو نیز قدرتمندتر شده اند. فکر می کنم رقابت برای قهرمانی بین یووه، اینتر، میلان، رم و ناپولی باشد. رقابت قهرمانی در فصل بعد از همیشه نزدیک تر خواهد بود.

ما هم با وجود از دست دادن چند بازیکن خوبمان، خریدهای باکیفیتی داشته ایم. خدیرا و مانژوکیچ، دو بازیکن با تجربه بین المللی هستند؛ ضمن اینکه 10 بازیکن جوان که سال تولدشان بین 1991 تا 1996 است هم اکنون در یوونتوس حضور دارند و این نشان می دهد که نگاه ما همواره رو به آینده است."

برچسب‌ها: ایتالیا آلگری یوونتوس آث میلان اینتر میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

364 آ.ث.کوردستان1394/05/02

آ.ث.کوردستان: امسال فقط ایتالیا نارگیله ، بوس بوس

3 مرداد (02:56)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi