خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

تونی اولیویرا در انتظار حمایت تراکتورسازان

تونی اولیویرا در انتظار حمایت تراکتورسازان
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دارا غزنوی عضو هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز در روز گذشته پس از تساوی این تیم برابر استقلال خوزستان و ادامه روند نتایج نه‌چندان مطلوب تونی اولیویرا، با تغییر موضع در مصاحبه با یکی از رسانه‌های بومی استان مدعی شد انتخاب این مربی پرتغالی نظر هیئت‌مدیره نبود و صرفاً به خاطر اصرار هواداران انجام‌شده است.

چرخش 180 درجه‌ای؛ از اتفاق‌نظر تا عدم تمایل هیئت‌مدیره

غزنوی در این گفت‌وگو اظهار داشت: هیئت‌مدیره با حضور تونی روی نیمکت تیم موافق نبود و فقط به خاطر هواداران با این موضوع موافقت کردیم. اکنون هواداران باید صبر کنند و منتظر نتایج خوب باشند.

وی افزود: ما از نتایج به‌دست‌آمده تیم ناراضی هستیم و باید کادر فنی در این خصوص جوابگو باشند.

این سخنان عضو هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی در حالی مطرح می‌شود که وی در یازدهم اردیبهشت امسال، در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از تأکید هیئت‌مدیره برای ادامه همکاری با اولیویرا خبر داده بود و گفته بود: همه اعضای هیئت‌مدیره در خصوص ادامه همکاری با تونی در فصل آینده اتفاق‌نظر دارند و باقدرت فصل آینده نیز به کار خود ادامه می‌دهد. در همین راستا مذاکره با اولیویرا و گرفتن برنامه و لیست بازیکنان را به مدیرعامل باشگاه تفویض اختیار کرده‌اند. با توجه به عملکرد خوبی که این مربی پرتغالی داشته دیگر نمی‌خواهیم شاهد تکرار تجربیات گذشته باشیم، او را به‌راحتی ازدست‌داده و در نیم‌فصل با خواهش و التماس وی را برگردانیم.

غزنوی در تاریخ دوازدهم اردیبهشت نیز، در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم در تبریز مبنی بر اینکه اهداف هیئت‌مدیره برای فصل آینده چطور خواهد بود، گفت: هیئت‌مدیره از آقای عباسی خواسته است با تونی اولیویرا مذاکره کرده و او را برای فصل جدید حفظ کند و برنامه‌هایش را موردبررسی قرار دهد تا ان‌شاءالله بار دیگر برای قهرمانی گام برداریم.

یک نفر با تیم شوخی می‌کند

بااین‌حال تونی اولیویرا در نشست خبری خود واکنشی به اظهارات این عضو هیئت‌مدیره نداد اما ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم را به‌طور تلویحی مورد تاخت‌وتاز قرار داد و همین موضوع خیلی زود واکنش وی را برانگیخت.

اولیویرا با انتقاد از عملکرد ذوالفقاری اظهار داشت: یک نفر دارد با باشگاه و تیم شوخی می‌کند، ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم از 10 روز پیش به ما گفته بود که فلان بازیکن را در اختیار دارید اما امروز به ما اطلاع داد که نمی‌توانید از این بازیکن استفاده کنید. درهرحال این مشکلی است که پیش‌آمده و من به‌عنوان مسئول تیم این موضوع را می‌پذیرم.

سرپرست تراکتورسازان نیز در پاسخ به این مربی پرتغالی گفت: من جزو بازیکنان تیم نیستم که مرا دشمن تراکتور خطاب می‌کند. مگر من در زمین حضور دارم و باعث عدم نتیجه‌گیری تیم می‌شوم.

وی تأکید کرد: اگر تونی مربی عاقلی بود این مسائل را در رسانه‌ها مطرح نمی‌کرد. او در حال حاضر برای ما کاسه داغ‌تر از آش شده است.

مرد پرتغالی بار و بندیلش را می‌بندد؟!

از سوی دیگر نیز برخی از صفحات منتسب به گروه‌های هواداری، نسبت به عملکرد تونی در موضوعات مختلفی همچون انتخاب فرزند خود به‌عنوان آنالیزور و دستیار، عدم توانایی در پیاده کردن مسائل تاکتیکی در تیم و تعویض‌های نه‌چندان مؤثر در بازی‌ها انتقاد کرده‌اند.

در شرایطی که پس از چند تساوی و نتایج نامطلوب، عضو شناخته‌شده هیئت‌مدیره با چرخشی 180 درجه‌ای موضعی متفاوت می‌گیرد و به‌طور تلویحی عدم‌حمایت هیئت‌مدیره را از سرمربی تیم نشان می‌دهد و سرپرست تیم دهان به انتقاد از تونی اولیویرا می‌گشاید و از همه مهم‌تر تونی اولیویرا خیلی زود این مسائل را آشکار و رسانه‌ای می‌کند، به نظر می‌رسد اوضاع چندان مناسب و متعادلی در درون باشگاه تراکتورسازی حاکم نیست و از همه مهم‌تر می‌توان گفت مربی پرتغالی جایگاه مستحکمی در این تیم ندارد و برکناری وی دور از تصور نیست.

دستیار ایرانی، کلید حل مشکلات نیمکت تراکتور است؟

مسئولان باشگاه تراکتورسازی پس از 5 هفته ناکامی تیمشان و کسب تنها 6 امتیاز از 15 امتیاز ممکن، اولین راه چاره را در افزوده شدن مربی ایرانی به کادر فنی دیده‌اند. هرچند در گذشته تجربه نشان داده گاهی اضافه شدن دستیار محلی به کادر مربیان خارجی موفقیت‌آمیز بوده اما دقیقاً مشخص نیست آیا فردی که قرار است دستیار تونی باشد در چه سطحی خواهد بود و تا چه حد می‌تواند به داد سرخ پوشان برسد.

حال بایستی منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه تغییراتی در جمع تراکتورسازان رخ می‌دهد و دیگر مسئولان به‌ویژه مدیرعامل باشگاه چه مواضع و تدابیری را در قبال این مسائل اتخاذ می‌کنند.

برچسب‌ها: تونی الیویرا تراکتورسازی تراکتور هواداران تراکتورسازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

348 Pooya Messi1394/06/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi