خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,579

اسکوچیچ: هوا برمان داشته بود که قهرمان لیگ ماییم!

اسکوچیچ: هوا برمان داشته بود که قهرمان لیگ ماییم!
دراگان اسکوچیچ برخلاف همیشه با چهره برافروخته و عبوس وارد سالن نشست خبری تبریز شد تا به سوالات خبرنگاران ناراضی که بعد از اولین باخت، سوال‌های تند و تیز خود را آماده کرده بودند، پاسخ دهد. دراگان در ابتدا اظهارات طولانی را انجام داد و سپس به پرسش‌ها پرداخت. مشروح اظهاراتش را بخوانید:

* صحبت‌های ابتدایی؟
نیمه اول روی بازی مسلط بودیم و حملات بسیار زیادی کردیم. پرس راضی‌کننده‌ای انجام دادیم و از نحوه نمایش تیمم در نیمه اول کاملا راضی بودم اما اشتباهات زیادی در لو دادن توپ‌ها در نیمه اول داشتیم. زمانی که توپ را به حمله می‌بردیم، خیلی ساده آن را از دست می‌دادیم و اشتباهات زیادی را جلوی تیم حریف انجام دادیم. همچنین من از بازیکنان نخواسته بودم که عقب بیایند و از دفاع توپ بگیرند. مثلا امیرحسین حسین‌زاده، هاشمی نژاد و ترابی خیلی وقت‌ها در نیمه اول می‌آمدند و از دفاع توپ می‌گرفتند؛ کاری که اصلا نیاز نبود و من هم از آنها نخواسته بودم.

* دریافت گل در نیمه دوم؟
بین نیمه این حس را داشتم که وقتی تیمی زیاد در حمله باشد، احتمال می‌رود بازیکنان فقط فکر گل زدن باشند و از دفاع غافل شوند که متاسفانه همین اتفاق هم افتاد. وقتی تیمی یک طرفه حمله می‌کند، راحت‌تر هم ضدحمله می‌خورد. با اینکه من بین نیمه تذکر داده بودم، این اتفاق افتاد. در مجموع نباید اجازه بدهیم سازماندهی تیم‌مان اینطور دچار فروپاشی شود. روی گلی که خوردین واقعا ناراضی هستم و بعد از آن هم یک کارت قرمز بسیار بچگانه دریافت کردیم و بعد از آن با همه انرژی‌ای که بازیکنان برای حمله به کار گرفته بودند، با یک یار کمتر بازی برایمان گره خورد.
* آیا خستگی بازیکنان ملی‌پوش در عملکر تیم تاثیرگذار بود؟
شجاع در این بازی خسته بود. من برای اینکه امروز به او بازی بدهم، ریسک کردم اما در بعضی صحنه‌ها نشان داد که انرژی‌اش افت کرده و آن شجاع سرحالی که همیشه از او انتظار داریم، نبود و این موضوع به چشم من آمد. حس می‌کنم ترابی هم تحت تاثیر این خستگی سفر و برگشتنش و نبودنش در تمرین ما بود. ما بازی‌های بهتری از او دیده بودیم. با این حال این موضوعی نیست که بخواهم درباره‌اش صحبت کنم چون مطمئنم به زودی این بچه‌ها به شرایط ایده‌‌آل‌شان برمی‌گردند.

* در مقابل تماشاگران خودتان شکست خوردید، این موضوع برایتان سخت نبود؟
مسلما هیچکس دلش نمی‌خواهد که مقابل هوادارانش در بازی خانگی باخت بدهد و من هم اصلا از این موضوع خوشحال نیستم. فقط سعی کردیم که با فوتبال هجومی و حملات مداومی که روی دروازه حریف داشتیم، نشان بدهیم که این تیم سبک جدیدی از فوتبال را ارائه می‌دهد. سعی کردیم همه را راضی کنیم و می‌دانم این اتفاق در خانه تا الان برای هواداران نیفتاده است، ولی به شما قول می‌دهم بالاخره این اتفاق می‌افتد و می‌گویم نگران نباشید. در مورد سیستم بازی هم به این نکته اشاره کنم که سیستم هیبریدی بازی می‌کردند و متغیر بود. هم ۳-۴-۳ بازی می‌کردند و هم ۳-۴-۱-۲ می‌کردند، بازی‌های قبلی با پنج دفاع بودند اما این بازی با چهار دفاع و دو دفاع مرکزی بازی می‌کردند.

برچسب‌ها: تراکتور تراکتورسازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

13 Tractor Iran1403/06/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi