خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

آنالیز میزبان ها و میهمان ها در لیگ برتر

آنالیز میزبان ها و میهمان ها در لیگ برتر
به گزارش "ورزش سه"، بعضی تیم های حاضر در لیگ برتر به دلیل خوش شانسی در قرعه کشی مسابقات امسال از قرعه بهتری برای بازی های داخل خانه در شروع مسابقات برخوردار بودند.

سپاهان خوش شانس ترین تیم لیگ
سپاهانی ها از جهت تعداد بازی های خانگی تا هفته چهارم، بخت را یار خود دیدند، آنها هرچهار بازی خود را در ورزشگاه فولادشهر برگزار کردند، البته دربی اصفهان که بازی دوم سپاهانی ها محسوب می شد، بازی خارج از خانه آنها بود ولی به دلیل همشهری بودن آن بازی نیز در همان ورزشگاه همیشگی شان انجام شد. آنها تاکنون توانسته اند با سه پیروزی و یک تساوی و حضور در صدر جدول، بیشترین استفاده را از بازی انجام شده درون اصفهان ببرند. سپاهانی ها فردا برای اولین بار از اصفهان خارج می شوند و در تهزان در برابر سایپا حاضر خواهند شد.

استقلال خوزستان، سایپا و تراکتورسازی، میهمانی در خانه
این سه تیم نیز مانند اغلب تیم های حاضر در لیگ تنها دوبازی را به عنوان میزبان در برنامه خود داشتند اما در برنامه لیگ به دلیل بازی با یک تیم همنام و به قولی دربی، یکی دیگر از بازی هایشان را نیز درون خانه از سر گذراندند.
استقلالی ها خوزستان بعد از میهمانی در بازی اول و شکست در برابر سپاهان، سه بازی دیگر خود را در خانه برگزار کردند و توانستند با سه پیروزی پیاپی در اهواز نهایت استفاده را از این موضوع و البته گرمای اهواز ببرند و در رده دوم جدول تکیه کنند، البته بازی سوم این تیم در برابر فولادی ها یکی از بازی های خارج از خانه آنها محسوب می شد. آبی پوشان روز چهارشنبه در تبریز، در برابر تراکتورسازان صف آرایی خواهند کرد.
نارنجی پوشان سایپا که در این فصل بعد از سال ها به تهران بازگشتند سه بازی ابتدایی خود را در تهران برگزار کردند و در بازی چهارم نیز به اهواز رفتند. البته تفاوت سایپا در بازی های خانگی به ورزشگاه انجام بازی برمی گشت به گونه ای آنها بازی دوم خود را که میهمان بودند در ورزشگاه شهدای قدس انجام دادند. این تیم نیز یکی از بالانشین های جدول است و فردا در زمین خود در برابر سپاهانی ها قرار می گیرد.
تراکتورسازان نیز به مانند این دو تیم تاکنون سه بار در زمین خود به مصاف حریفان رفته است، آنها نیز دومین دیدارشان یک دربی بود و میهمانی خود را نیز در آن بازی در تبریز برگزار کردند. البته یک پیروزی و دو تساوی، مشخص می کند که سرخ پوشان تبریزی به مانند باقی تیم ها نتوانستند از بازی هایی که درون خانه برگزار شد بیشترین استفاده را ببرند. آنها روز چهارشنبه میزبان استقلال خوزستان خواهند بود.

ذوب آهن، بیشترین حضور خارج از خانه
در مقابل تیم های نامبرده، ذوب آهنی ها تنها تیمی بودند که کمترین بازی را در خانه خود برگزار کردند که اتفاقا آن بازی هم دربی اصفهان محسوب می شد و سبزپوشان نتیجه آن بازی را واگذار کردند. ذوبی ها سه بازی خود را خارج از خانه برگزار کردند که دوتای آن بازی ها در تهران و در مقابل سرخابی های پایتخت بود که هر دو بازی با پیروزی سپری شد و شش امتیاز کنونی این تیم حاصل بازی های دور از خانه باشد. ذوبی ها در بازی آینده خود و در روز چهارشنبه میزبان استقلالی های اهواز خواهند بود.

خط آتش میزبانان و میهمانان
سپاهانی ها با 6 گل در سه بازی خانگی خود و نفتی ها با 4 گل در دو بازی خانگی، گلزنترین تیم های میزبان بودند و و ذوب آهن و استقلال تهران نیز هجومی ترین تیم های میهمان بودند که در بازی های خارج از خانه خود توانستند 4 گل به ثمر برسانند.
البته ذوب آهنی ها بدون گل زده در تنها بازی خانگی خود و صبا و تراکتورسازی با تنها یک گل زده در دو بازی که میزبان بودند نیز ضعیف ترین خطوط حمله تیمهای میزبان را از آن خود کردند. البته در قسمت مربوط به کم گل ترین خط آتش تیم های میهمان نیز باید از نفت، استقلال اهواز و سیاه جامگان نام برد که تاکنون در دو بازی خارج از خانه خود موفق به گلزنی نشدند.

دیوارهای دفاعی میزبانان و میهمانان
بهترین خط دفاعی در بین تیم های میزبان به طور قطع از آن انزلی چی هاست، ملوانان در دو بازی خانگی خود تاکنون دروازه خود را باز شده ندیدند و در بین تیم های میهمان نیز، به غیر از سپاهانی ها که در تنها بازی خود گلی دریافت نکردند، سایپا، استقلال خوزستان، گسترش فولاد و نفت تنها یک گل پذیرفتند.
در بین بدترین خطوط دفاعی تیم های میزبان نام تیم های نفت، پرسپولیس و فولاد دیده می شود که در دوبازی میزبانی خود چهار بار گل خوردند، جالب اینجاست که در بین تیم های میهمان نیز باید باز هم به سراغ سرخ پوشان رفت، آنها در دوبازی خارج از خانه خود شش بار دروازه خود را باز شده دیدند.

برچسب‌ها: آنالیز لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 0

213 منچسترصدرا1394/06/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi