خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,851

فتح‌الله‌زاده: من نماد 4 را برای استقلالی‌ها ساختم

فتح‌الله‌زاده: من نماد 4 را برای استقلالی‌ها ساختم
به گزارش "ورزش سه"، فنح الله زاده در پاسخ به این سوال که نظرش درباره این جمله وزیر که افشارزاده بهتر از وی است ، چیست ؛ به مهر چنین گفت: گودرزی فشار زیادی را تحمل می‌کند و من هم یک استقلالی هستم و ترجیح می‌دهم در این رابطه حرفی نزنم که به ضرر باشگاه استقلال تمام شود وگرنه اینها کارهای بسیار بدی کرده‌اند که حرف زدن در موردش برای استقلال و هواداران خوب نیست.

وی در این رابطه که مقایسه مستقیمی بین خودش و افشارزاده صورت گرفته، خاطرنشان کرد: من خرسندم که اسم فتح‌الله‌زاده برای آقایان اینقدر سنگینی می‌کند که گودرزی باید در جلسه سوال و جواب در مجلس به نمایندگان محترم در این رابطه توضیح دهد.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تهران در ادامه گفت: با وجود احترام بسیاری که برای دوست عزیزم آقای افشارزاده قائل هستم، باید بگویم گودرزی تازه به فوتبال آمده و نمی‌داند مدیری که هفت قهرمانی در داخل ایران دارد، نایب قهرمان و سوم آسیا شده، تیمش به رده ۵۵ جهان رسیده و نماد چهار را برای استقلالی‌ها ساخته، نباید با دیگران مقایسه کنند زیرا به سودشان نیست.

برچسب‌ها: استقلال گودرزی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

37 1

434 امید باکری1394/06/02

بی باکان هراز: تیم فروشی فقط با 1 شارز ایرانسل

2 شهریور (21:35)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi