خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

انریکه: مصدومیت آلوس و بوسکتس جدی نیست

انریکه: مصدومیت آلوس و بوسکتس جدی نیست
بارسلونا ساعتی پیش موفق شد اولین بازی خود در لالیگا را با پیروزی شروع کند. آنها 1-0 در خانه بیلبائو به برتری دست یافتند.
[انریکه: مصدومیت آلوس و بوسکتس جدی نیست]

تک گل دقیقه 55 سوارز باعث شد تا بارسلونا هم لالیگا را با برد شروع کند و هم انتقام ناکامی در سوپرکاپ را از بیلبائو بگیرد.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" لالیگا را در بالاترین سطح ممکن شروع کردیم و اجازه ندادیم بیلبائو خطری روی دروازه ما ایجاد کند و در همه نقاط زمین برتر از حریف بودیم.این یک شروع کامل و مثبت برای ما بود."

انریکه در مورد نقش مدافعان کناری تیمش(روبرتو و آلبا) در این بازی گفت:" هر دو بال چپ و راست ما نقش مهمی در این پیروزی داشتند؛ بخصوص سرخی روبرتو که امشب عالی بود.آلبا هم بازی کاملی انجام داد. موقعیت های زیادی خلق کردیم و البته برای پیروزی و منصفانه کردن نتیجه نهایی، سختی زیادی هم کشیدیم."

سرمربی بارسا در مورد مصدوم شدن آلوس و بوسکتس گفت:"فوتبال یک بازی درگیرانه است و در این زمینه امروز شانس نداشتیم؛ هرچند که به نظر، مصدومیت این دو خیلی هم جدی نبود. پیش فصل فشرده و سنگینی داشتیم و به همین دلیل ریسک چنین مصدومیت هایی برای ما وجود دارد."

انریکه در مورد شایعه علاقه منچستریونایتد به نیمار نیز گفت:" هیچ علاقه ای به صحبت در مورد شایعات ندارم و فقط اظهارنظر در مورد تیمم برای من اهمیت دارد."

برچسب‌ها: بارسلونا انریکه آلوس بوسکتس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

185 *ţ€hяąɲ*1394/06/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi