خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,350

کی روش: با فوتبال بازی کنید. تا فوتبال با شما بازی کند

کی روش: با فوتبال بازی کنید. تا فوتبال با شما بازی کند
گویا ورزش – سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به شاگردانش هشدار داد که نباید رقبای خود را در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دست‌کم بگیرد.

به گزارش گویا ورزش ، کارلوس کی‌روش که برای حضور در سمینار کنفدراسیون فوتبال آسیا و نشست سالانه مربیان تیم‌های ملی عضو AFC در کوالالامپور مالزی، مقر این کنفدراسیون حضور پیدا کرده در حاشیه این نشست با شبکه تلویزیونی «ESPN» صحبتی کوتاه داشت و به شاگردانش هشدار داد که کار آسانی برای رسیدن به دور آخر مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در پیش ندارند.

کی‌روش که شاگردانش در گروه D مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با عمان، هند، ترکمنستان و گوام همگروه هستند، گفت: تمامی گروه‌ها دشوار هستند ولی شرایط به شرطی آسان می‌شود که آماده‌سازی خوبی صورت بگیرد. اگر آماده‌سازی خوبی نداشته باشید نمی‌توانید به امید شانس خود باشید چون اگر سخت تلاش نکنید و کار را جدی نگیرید تاوانش را پس خواهید داد.

همیچنین وی افزود: یک قانون پایه‌ در فوتبال وجود دارد و آن این است که وقتی با فوتبال بازی می‌کنید، فوتبال هم با شما بازی می‌کند.

تیم ملی کشورمان تاکنون چهار بار در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته که نخستین آن در سال ۱۹۷۸ بود و آخرین آن هم به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بازمی‌گردد.

برچسب‌ها: فوتبال ایران تیم ملی ایران ملی پوشان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

31 2

300 لیوری 0071394/06/01

علمداران اسلام: دورتموندسیتی دزده

2 شهریور (11:09)


ا سلطان 0098: سلام بچه ها یه حامی بالای 500 امتیاز میخوام حامی ام بشه حامیش بشم امتیاز خودم 635

1 شهریور (17:43)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi