خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,350

ملی‌پوشانی که محو شدند!

ملی‌پوشانی که محو شدند!
وبسایت رسمی برنامه نود - نگاهی به سرنوشت ۲۳ ملی‌پوش ایرانی حاضر در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نشان می‌دهد که یک ملی‌پوش از پنج دقیقه بعد خود هم خبر ندارد.

به گزارش سایت نود، بیشتر اعضای تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ هم اکنون فاصله زیادی با پیراهن تیم ملی دارند. تنها ۹ بازیکن از ۲۳ مسافر برزیل در شرایط فعلی، توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت می شوند.

از بین این نفرات جواد نکونام فوتبال را کنار گذاشته است.

استیون بیت آشور و دنیل داوری، دو بازیکن دو تابعیتی تیم ملی پس از جام جهانی ۲۰۱۴ دیگر به تیم ملی دعوت نشدند.

علیرضا حقیقی هم مسیری را طی کرد که از تیم ملی فاصله گرفت و جای خود را به رقبا داد.

خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، آندرانیک تیموریان، رحمان احمدی، قاسم حدادی‌فر، بختیار رحمانی و احمد آل‌نعمه همچنان در لیگ ایران بازی می کنند اما بعید است دوباره به تیم ملی شوند.

صادقی، احمدی و حیدری کمی سن شان بالا رفته، تیموریان ثبات مطلوبی در چندماه اخیر نداشته، آل‌نعمه، حدادی‌فر و رحمانی هم با روزهای خوب گذشته‌شان فاصله گرفتند.

این بازیکنان واقعا کار سختی برای حضور در تیم ملی دارند.

به غیر از ۲۰ بازیکن سه بازیکن به نام های مهرداد پولادی، رضا حقیقی و هاشم بیگ‌زاده سرنوشت‌های عجیبی داشتند که در ادامه مرور خواهیم کرد؛

مهرداد پولادی پس از جام جهانی ۲۰۱۴ حضور در جام ملتهای ۲۰۱۵ استرالیا را هم تجربه کرد. اخراج او در بازی با عراق مقدمه حذف ایران شد. پولادی پس از آن به دلیل پرونده کارتهای جعلی پایان خدمت ترجیح داد به ایران برنگردد و طبیعتا تیم ملی را از دست داد.

پولادی پس از چند سال بازی در قطر مجبور شد روانه تایلند شود. او سه سال پیش در ۲۷ سالگی بیست و هشتمین بازی ملی‌اش را انجام داد و بعید است بازی ۲۹ را ببیند.

رضا حقیقی بازی در جام جهانی مقابل آرژانتین را تجربه کرد. حقیقی در هنگام جام جهانی ۲۰۱۴ تنها ۲۵ سال داشت و تصور می‌شد هنوز سالهای طلایی‌اش در تیم ملی نرسیده است اما او به شکل عجیبی محو شد. دیگر نه به تیم ملی دعوت شد و نه حتی موفق شد یک فصل کامل در یک تیم بماند. مدتی بدون تیم ماند، به تایلند رفت و فصل پیش با پدیده قرارداد بست. او با پدیده نتوانست ادامه دهد و فعلا بدون تیم است. پایان دوران ملی در ۲۵ سالگی.

هاشم بیگ‌زاده در تیم ملی بازیکن خوش شانسی نبود. در آستانه جام جهانی ۲۰۱۴ مصدوم شد. جام ملتهای ۲۰۱۵ را هم به دلیل آسیب دیدگی از دست داد. بیگ‌زاده در پرونده تراکتورسازی گیر افتاد و از فوتبال کنار ماند.

حال به جام ملتهای ۲۰۱۵ می رسیم؛

از بین ۲۳ بازیکن آن تورنمنت هم اکنون ۱۴ بازیکن عضو تیم ملی اند.

سروش رفیعی و محسن فروزان هم خیلی از اردوی تیم ملی دور نشده اند.

درباره علیرضا حقیقی، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، مهرداد پولادی هم که توضیح داده شد.

محمدرضا خانزاده دیگر بازیکنی است که در این مدت در مسیر محو شدن از تیم ملی قرار گرفت. او در جام ملتهای ۲۰۱۵ یکی از ۲۳ بازیکن ایران بود و حالا اثری او در اردوها دیده نمی‌شود.

این بازیکن پس از جدایی از پرسپولیس از سطح اول فوتبال ایران فاصله گرفت. خانزاده همچنان بازیکن جوانی است اما با توجه به سطح کنونی بازیش و رقبایی که در تیم ملی دارد بعید است به این زودی‌ها دوباره شانس برگشتن به تیم ملی نصیبش شود. او در ۲۳ سالگی از تیم ملی دور شد.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران کی روش ملی پوشان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

27 0

449 پاسارگادجاویدان1396/04/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi