خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

مولر: شایعه پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی منچستر به من از پایه م

مولر: شایعه پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی منچستر به من از پایه م
مهاجم بایرن مونیخ تأکید کرد در جمع سرخپوشان باواریا احساس خوبی دارد و در این تیم می‌ماند.

توماس مولر
با ملحق شدن پدرو رودریگس به چلسی که گفته می‌شد پیوستن او به منچستریونایتد قطعی است، شیاطین سرخ برای جبران این شکست خود در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی آنهم مقابل یکی از رقیبان اصلی‌شان، حالا نظر خود را برای جذب توماس مولر معطوف کرده‌اند. در این رابطه گزارش شده که منچستریونایتد حتی حاضر است ۱۰۰ میلیون یورو برای به خدمت گرفتن مهاجم باواریایی‌ها پرداخت کند.

توماس مولر که سابقه بازی زیرنظر لوئیز فن‌خال را در بایرن مونیخ دارد، در گفت‌و‌گو با برنامه تلویزیونی «Aktuell» آلمان در پاسخ به شایعات مطرح شده در خصوص او گفت: این شایعات و ارقامی که مطرح می‌شود، از پایه و اساس مسخره است. البته این طبیعت تجارت است، اما با این وجود من خیلی راحت هستم و توجهی به شایعات ندارم.

وی افزود: به تازگی در درسن یکی از هواداران با بلندگوی دستی به من گفت «هِی، آقای ۱۰۰ میلیون یورویی، پیراهنت چقدر می‌ارزد؟»، که من فقط لبخندی زدم.

کاپیتان سوم سرخپوشان مونیخی در ادامه عنوان کرد: برای من چیزی تغییر نکرده است و سال به سال مسئولیت ما بیشتر می‌شود. برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد، مهم این است که بازیکنان در زمین گوش به فرمان او باشند.

برچسب‌ها: مولر - بایرن مونیخ منچستریونایتد آلمان توماس مولر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

287 بست آف د ورد1394/05/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi