خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,673

توماس مولر: چه خوب که رافینیا آلمانی شد

توماس مولر: چه خوب که رافینیا آلمانی شد
درخواست رافینیا برای دریافت تابعیت آلمانی بعد از هشت سال حضور متناوب در این کشور مورد موافقت قرار گرفته و قرار است پاسپورت ملیت جدید وی سه هفته دیگر صادر شود. توماس مولر در واکنش به این خبر و اینکه آیا احتمال حضور رافینیا در تیم ملی آلمان وجود دارد، گفت:" حتما، چرا که نه. خیلی خوب شد که این اتفاق افتاد او با توانایی‌ها و شخصیتی که هم داخل زمین و هم بیرون زمین دارد قطعا می‌تواند یکی از گزینه‌های لوو باشد."
لوو در ماه آگوست راجع به احتمال دعوت از رافینیا گفته بود:" هیچ مشکلی با این مسئله نداشته و نداریم. پیشتر هم برای حضور بازیکنانی که تازه تابعیت گرفته بودند در تیم ملی شرط و شروط نمی‌گذاشتیم."
رافینیا هم در اینباره اذعان کرد:" این پاسپورت مسلما امکان بازی در مانشافت را هم برای من فراهم می‌کند، اما هنوز برای صحبت در مورد این موضوع زود است و از این رو من تمرکزم را به بایرن معطوف کرده‌ام. اگر روزی به مانشافت هم راه پیدا نکردم، این پاسپورت باز هم برایم اهمیت زیادی دارد زیرا برای آینده‌ام و برای خانواده‌ام خیلی خوب می‌شود. مدت‌ها بود می‌خواستم تقاضا بدهم و همه بازیکنان بایرن اینرا می‌دانند."
گفتنی است با توجه به خداحافظی فیلیپ لام و ناکارامدی امره جان و سباستین رودی، لوو مدتی است که برای پست دفاع راست دنبال یک گزینه مطمئن و باتجربه می‌گردد.

برچسب‌ها: آلمان توماس مولر رافینیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 2

293 دلاوران جنوبی1394/08/17

Vesal Shiraz: تکراریه

18 آبان (10:23)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi