خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

آیا ایسکو بر خامس ترجیح داده می شود؟

آیا ایسکو بر خامس ترجیح داده می شود؟
ترکیب ابتدایی رئال در بازی با گالاتاسرای کمی شگفت آور بود، زیرا خامس رودریگز از روی نیمکت بازی را آغاز کرد. با توجه به نقش کلیدی ای که بازیکن کلمبیایی در فصل پیش بر عهده داشت تصور می شد که او در بازی با گالاتاسرای و پس از آن، در اولین بازی فصل در ترکیب ابتدایی قرار می گیرد.

البته رافا بنیتز دوست دارد که بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با هم رقابت کنند اما بازی دادن به ایسکو در جناح راست در این بازی می تواند به دو صورت تعبیر شود: آیا او می خواسته اطمینان خود به بازیکن اسپانیایی را نشان دهد و برای او همانند رونالدو و بیل نقشی در ترکیب اصلی در نظر گیرد؟ یا این که بازی با گالاتاسرای آخرین فرصت ایسکو بود که ارزش های خود را نشان دهد در حالی که کیفیت بازی خامس از پیش اثبات شده است؟

معارفه بازیکن جدید رئال مادرید، متئو کواچیچ- که می تواند در میانه میدان، جناح راست و یا به عنوان هافبک هجومی بازی کند- بر نامعلوم بودن اولویت خامس و ایسکو می افزاید.

برچسب‌ها: رئال مادرید ایسکو خامس رودریگز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 1

460 رونالدو گلکسی 71394/05/29

نابودگر7: ایسکو بهتره

3 شهریور (15:57)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi