خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,130

اودگارد: آینده ام در رئال به زودی مشخص می‌شود

اودگارد: آینده ام در رئال به زودی مشخص می‌شود
رئال مادرید قصد دارد ستاره 16 ساله خود را به صورت قرضی به تیم‌های دیگر بفرستد. بنیتس جایی برای او در ترکیب تیم اول رئال نمی‌بیند و همچنین هافبک نروژی نمی‌خواهد در کاستیا و در درسته سوم اسپانیا بازی کند.

اودگارد در جمع خبرنگاران گفت:" باید تا پایان پیش فصل صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. خیلی خوشحالم که در مادرید هستم و این چیزیست که در حال حاضر می‌توانم بگویم. در طول پیش فصل خیلی چیز‌ها یاد گرفته ام. خیلی خوب تمرین کرده ام و احساس خوبی دارم. برای فصل بعد، هدف مشخصی ندارم ولی می‌خواهم پیشرفت کنم. به همین سادگی . فکر می‌کنم می‌توانم خیلی بهتر از عملکردم تا به حال کار کنم."

اودگارد همچنین مدعی شد که توانسته فشار مادرید را به خوبی کنترل کند. او گفت:" همیشه کار سختی است ولی من تنها 16 سال دارم. شرایط را در دست دارم و تنها به فکر پیشرفت هستم. به نظرم عجله ای وجود ندارد و می‌توانم بدون فشار و استرس بازی کنم."

برچسب‌ها: رئال مادرید اودگارد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

193 ایالات سربداران1394/05/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi