خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,130

پدیده نروژی به رئال مادرید برنمی‌گردد!

پدیده نروژی به رئال مادرید برنمی‌گردد!
رئیس باشگاه سوسیداد می‌گوید مارتین اودگارد پدیده نروژی این تیم بر خلاف شایعات امسال تابستان به رئال مادرید بازنخواهد گشت.

یوکین آپریبای رئیس باشگاه اسپانیایی سوسیداد می‌گوید بر خلاف شایعات مطرح شده در روزهای اخیر، مارتین اودگارد، پدیده نروژی این تیم امسال تابستان در این تیم باقی خواهد ماند و راهی رئال مادرید نخواهد شد.

اودگارد 21ساله سال گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله از رئال مادرید به سوسیداد ملحق شد اما بر اساس اعلام رسانه‌های اسپانیایی در قرارداد قرضی او بندی وجود دارد که سوسیداد می‌تواند آن را به مدت یک فصل دیگر تمدید کند.

رئیس باشگاه سوسیداد در این باره گفت:" به نظر من اودگارد در سوسیداد خواهد ماند. من به این باور دارم و باشگاه سوسیداد امیدوار است او را نگه دارد".

اوپریبای در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" البته اودگارد برای ماندگار شدن در سوسیداد باید قانع شود. درست مثل سال گذشته که او قانع شد بازی کردن در سوسیداد برایش بهترین گزینه است. حالا تصمیم به عهده این ستاره نروژی است ولی من معتقدم او در تیم ما خواهد ماند".

اودگارد تا پیش از تعلیق فصل جاری لالیگا به دلیل بحران اپیدمی کرونا برای سوسیداد 28 بازی انجام داده و برای این تیم 7 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده بود.

برچسب‌ها: اودگارد رئال مادرید رئال سوسیداد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

92 Kᒪᗩy Tᕼoᗰᑭᔕoᑎ1399/03/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi