خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

مدیر برنامه های عبدالرحمان بابا: عبدالرحمان با چلسی به توافق

مدیر برنامه های عبدالرحمان بابا: عبدالرحمان با چلسی به توافق
اختصاصی چلسی نیوز ، باشگاه چلسی آماده است تا قرارداد مدافع جوان باشگاه آگزبورگ را منعقد نماید.
مدیر برنامه های این بازیکن عنوان نمود که عبدالرحمن به صورت شفاهی با باشگاه چلسی به توافق رسیده است و او به زودی به جمع شیرهای آبی لندن خواهد پیوست.
عملکرد خوب عبدالرحمن در آگزبورگ که منجر به کسب رتبه پنجم این تیم آلمانی در بوندسلیگای آلمان شد توجه آقای خاص را به این مدافع توانمند و جوان جلب نمود تا باشگاه چلسی به صورت جدی برای جذب او وارد مذاکره شود.
چلسی هم اکنون با بازگشت فیلیپه به اتلتیکو در پست مدافع کناری به شدت احساس نیاز می کند و از همین رو به دنبال جذب مدافعین کناری است تا در این ناحیه دست خالی نماند.
“ساشا امپاچر ” ، مدیر برنامه های عبدالرحمان بابا عنوان نمود که فقط توافق دو باشگاه چلسی و آگزبورگ برای انجام انتقال این بازیکن ۲۱ ساله باقی مانده است و توافق نیز حاصل خواهد شد.
ساشا امپاچر عنوان نمود: “چلسی تنها باشگاهی است که توافق را به دست آورده است و ما هم با تیممان در حال توافق هستیم.”
با پیوستن عبدالرحمان او بلافاصله به عنوان ذخیره و جایگزین سزار خود را آماده خواهد کرد ، درست به مانند فیلیپه لوئیس و باشگاه چلسی نیز دقیقا به چنین انتقالی نیاز داشت. کاملا قابل درک است که آقای خاص در فصل پیش رو از سزار در سمت چپ و از ایوانوویچ در سمت راست به صورت دائم استفاده خواهد کرد مگر اینکه اتفاقات خاصی رخ دهد و عبدالرحمان بتواند جایگاه خود را تثبیت نماید.

طبق گزارش “اندی براسل” ، آقای خاص حتی شاید اقدام به جذب دو مدافع کند و “گریگوری ون درویل” را نیز از پاریسن ژرمن به چلسی بیاورد تا قلب خط دفاعی خود را نیز تضمین نماید. این بازیکن هلندی نیز به تازگی فاش کرد که قصد خروج از پاریسن ژرمن را دارد.
گریگوری عنوان نمود: “من می خواهم در پاریس بمانم اما باشگاه می خواهد که من اینجا را ترک نمایم و همه چیز واضح است.”
طبق گزارش اسکای اسپورت ، ارزش گریگوری در حدود ۱۴ میلیون پوند برآورد شده و چلسی در کنار منچستریوناتد به دنبال جذب این بازیکن است. این بازیکن ۲۷ ساله همچنین توانایی نفوذ از سمت راست را دارد و گزینه خوبی برای جایگزینی ایوانوویچ نیز خواهد بود هرچند که پست اصلی او مدافع مرکزی است.
چلسی به شدت نیاز به یک مدافع مرکزی را احساس می کند چون تری و کیهیل به علت بالا رفتن سن ، کند شده اند و به همین علت شیرهای آبی لندن به دنبال جذب جان استونز نیز هستند.

برچسب‌ها: عبدالرحمان بابا چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

372 مهاجرین البرز1394/05/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi