خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,117

کیتا : اهمیت مسی مانند اهمیت توتی برای رم است

کیتا : اهمیت مسی مانند اهمیت توتی برای رم است
سیدو کیتا بازیکن سابق بارسلونا و فعلی باشگاه رم در آستانه ی دیدار امشب دو تیم مصاحبه ای انجام داده است .
سیدو کیتا که بین سال های 2008 تا 2012 در بارسلونا بود میگوید این بازی برایش خاص است . کیتا مالیایی که در طول 4 فصل حضورش در نیوکمپ موفق شد با بارسلونا 3 قهرمانی در لالیگا و 2 قهرمانی در لیگ قهرمانان و افتخارات دیگری را کسب کند حال در انتظار بازگشت به نیوکمپ است هر چند که او این بار نه برای بارسلونا بلکه رم به میدان خواهد رفت .
کیتای 35 ساله در مصاحبه ای با یکی از شبکه های رادیویی کاتالونیا در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد .
کیتا در این مصاحبه گفت بارسای لوئیس انریکه با بارسای زمان گواردیولا تفاوت کمی دارد اما این تفاوت آشکار است نه البته خیلی زیاد .
او البته گفت مسی هم در تیم گواردیولا و هم تیم انریکه نقش اصلی را ایفا میکند و افزود اهمیت مسی برای بارسلونا شبیه به اهمیتی است که فرانچسکو توتی برای رم دارد .
وی در ادامه بازگشت به نیوکمپ را اتفاق ویژه ای برشمرد و گفت بردن سه گانه بسیار دشوار است است . البته او در زمان حضورش در بارسلونا توانست سه گانه را با گواردیولا به خانه ببرد .
مشکل با په په
کیتا در ادامه نخواست به سوالی در مورد علت مشکلش با مدافع رئال مادرید صحبت کند . کیتا دو بار از دست دادن با په په امتناع کرده است و در این رابطه گفت : " این انقدر احمقانه است که ارزش تلف کردن وقت من را ندارد "

برچسب‌ها: کیتا بارسلونایی مسی رم توتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

390 اف سی آزلگرونا1394/05/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi