خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,117

گل به خودی و مسی؛ زوج طلایی بارسلونا! (عکس)

گل به خودی و مسی؛ زوج طلایی بارسلونا! (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، دیشب بارسلونا موفق شد با 4 گل در نوکمپ جالوروسی را مغلوب کرده تا بخش زیادی از راه صعود به نیمه نهایی را طی کند.

اما نکته جالب این دیدار، تداوم گل به خودی های حریفان بارسلونا در فصل جاری بوده است. گل اول و دوم بلوگرانا در بازی دیشب توسط ده روسی و مانولاس، 2 بازیکن رم به ثمر رسید، در صحنه گل سوم نیز آلیسون با دفع ناقص خود به نوعی پاس گل جرارد پیکه را ارسال کرد و در صحنه گل چهارم، پاس اشتباه مدافع رم باعث شد لوییس سوارز اولین گل فصل خود را در لیگ قهرمانان به ثمر برساند.

البته این اولین باری نیست که چنین اتفاقی در لیگ قهرمانان برای بارسلونا رخ می دهد. پیش از این ژرمی متئو و کواتس از اسپورتینگ لیسبون و نیکولاو از المپیاکوس نیز در مرحله گروهی دروازه خود را برابر بارسلونا گشوده بودند.

البته لوییس سوارز و دیگر بازیکنان بارسا، پرس شدید در محوطه حریف را عامل اشتباهات بازیکنان رقیب می دانند که بی شک این امر نیز بسیار تاثیرگذار است.

حالا گل به خودی تنها با یکی اختلاف، با 5 گل در تعقیب لیونل مسی که با 6 گل بهترین گلزن آبی اناری ها در لیگ قهرمانان محسوب می شود، قرار دارد و شاید در ادامه بازی ها و با استمرار این روند، در نهایت گل به خودی آقای گل این فصل بارسا لقب گیرد.

برچسب‌ها: بارسلونا مسی رم گل به خودی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

237 Barca Police561397/01/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi