خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

لوئيز فن خال به دنبال شكار بزرگان اروپايى

لوئيز فن خال به دنبال شكار بزرگان اروپايى
لوئيز فن خال به عنوان سرمربى منچستريونايتد در دومين فصل حضور خود بر روى نيمكت مربى گرى اين تيم، تنها به دنبال كسب عناوين مختلف است و شواين اشتايگر در اين راستا مى تواند نقشى مهم را بر عهده گيرد.
لوئيز فن خال سرمربى منچستريونايتد در منطقه اى خوش آب و هوا در كشور پرتغال از ويلايى باشكوه و لوكس برخوردار است و اين موضوع مى تواند تصميم گيرى او براى كناره گيرى از فوتبال را تا حدودى آسان تر نمايد، لوئيز فن خال در روزهاى اخير در يك كنفرانس خبرى اعلام نمود كه به همسرش در سال هاى گذشته قول داده بوده كه در سن 55 سالگى از فوتبال جدا گردد، اما وى به زودى 64 ساله خواهد شد و به همين دليل در سال 2017 و بعد از پايان قراردادش با منچستريونايتد از فوتبال براى هميشه كناره گيرى خواهد نمود.
اينكه لوئيز فن خال كناره گيرى خود از فوتبال را در انتهاى دو فصل ديگر علنى نموده، نشان مى دهد كه وى از برنامه خاصى براى منچستريونايتد در دومين سال حضور خود در اين تيم برخوردار است، برنامه اى كه مى بايست متضمن موفقيت شياطين سرخ باشد. در سال اول اما شرايط به گونه اى ديگر بود و لوئيز فن خال تنها وظيفه داشت كه بعد از پايان دوران فاجعه بار ديويد مويس، غرور از دست رفته را به شياطين سرخ بازگرداند.
بايد ادعا نمود كه اين ژنرال هلندى در انجام وظايف خود در اولين تجربه خود در ليگ برتر جزيره، با رساندن منچستريونايتد به رده چهارم جدول رده بندى اين رقابت ها و راهيابى به ليگ قهرمانان اروپا موفق بوده است. البته براى لوئيز فن خال همچنين اثبات اين موضوع به فوتبال جزيره كه وى مى تواند در جذب بازيكنان با كيفيتى نظير آنخل دى ماريا و رادامل فالكائو به اولدترافورد موفق باشد، نيز اهميت خاصى داشته و حال اين غرور بازيافته زمان لازم را در اختيار لوئيز فن خال جهت برنامه ريزى براى فاز دوم حضور خود در منچستر قرار داده است. اين سرمربى هلندى همچنين سرمايه گذارى بلند مدتى را بر روى بازيكنان جوانى نظير دالى بليند و آندر هررا در اولين سال حضور خود در اولدترافورد انجام داده و حال در دومين فصل حضور خود به فكر تشكيل تيمى مطابق با فلسفه و ايده هاى خود مى باشد.
جذب باستين شواين اشتايگر بهترين مثال در اين زمينه است و اين هافيك آلمانى مى تواند با اضافه شدن به خط ميانى منچستريونايتد، به خوبى تعادل لازم بين تجربه و پتانسيل جوانى را به تركيب تيم باز گرداند. هرراى اسپانيايى كه براى افزايش اقتدار به خط ميانى شياطين سرخ جذب شده بود، در حقيقت با وجود عملكردى خوب در اولين فصل حضور خود در جمع شياطين سرخ، بازيكن كم تجربه اى در سطح بالاى فوتبال محسوب مى گردد و حال با جذب شواينى از آزادى لازم براى تسريع در تبديل شدن به بازيكنى بزرگ برخوردار خواهد شد.
از جذب شواين اشتايگر علاوه بر تاثير بر عملكرد هررا مى بايست تاثيرى مثبت بر روى همه تيم را انتظار داشت. منچستريونايتد در فصل گذشته بيشتر همانند تيمى شامل بازيكنان با استعداد و با انگيزه بود كه از تجربه كافى برخوردار نبودند و شواين اشتايگر حال وظيفه دارد پروسه پختگى اين بازيكنان جوياى نام را تسريع بخشد. بر طبق ادعاهاى لوئيز فن خال شياطين سرخ از حضور بازيكنان خلاقى نظير ادان هازارد، سرخيو آكوئرو يا ليونل مسى برخوردار نيست و چنين كمبودى سبب تضعيف اين تيم در مقابل بزرگان اروپايى خواهد بود. به همين دليل ممفيس ديپاى به مبلغ 35 ميليون يورو ازآيندهوون جذب گرديده تا راه حلى براى اين موضوع باشد. اما اين هلندى 21 ساله نيز همانند هررا نيازمند زمان براى پيشرفت است و شايد به همين خاطر فن خال در حال حاضر به دنبال جذب بازيكنى با تجربه نظير پدرو از بارسلونا است، تا ديپاى بتواند در اولين فصل حضور خود زير سايه يك مهاجم كنارى با تجربه تر آموزش ديده و پيشرفت نمايد.
اگر منچستريونايتد موفق به جذب پدرو گردد، در آن صورت اين تيم به طور دقيق به ميزان فصل گذشته براى جذب بازيكنان جديد هزينه نموده است، البته دست لوئيز فن خال براى انجام سرمايه گذارى هاى بيشتر براى به خدمت درآوردن بازيكنان بيشتر كاملا باز است و سياست اين تيم در بازار نقال و انتقالات تابستان جارى بر مبناى تشكيل يك تيم قوى متمركز شده و بسيار هدفمندتر به نظر مى رسد، در حالى كه فعاليت اين تيم در بازار نقل و انتقالات فصل گذشته بيشتر بر مبناى به رخ كشيدن قدرت اقتصادى قرار داده شده بود.
آنخل دى ماريا و رادامل فالكائو نمونه هاى روشنى براى اثبات چنين ادعايى هستند، اين دو بازيكن هر دو فصل گذشته به عنوان دو انتقال بزرگ به كادر شياطين سرخ اضافه گرديدند، اما در اين تابستان فالكائو به تيم رقيب چلسى پيوسته و فروش دى ماريا به پاريس سن ژرمن به مبلغ 63 ميليون يورو نيز قطعى به نظر مى رسد. اين آرژانتينى فصل گذشته به مبلغ خيره كننده 75 ميليون يورو از مادريد خريدارى شد، اما هرگز براى فلسفه و سيستم بازى لوئيز فن خال مناسب نبود. در حقيقت سران شيطين سرخ به نوعى از اين ستاره آرژانيتنى براى اثبات پتانسيل بالاى اقتصادى خود بهره بردند.
به نظر مى رسد كه فن خال تنها در دو پست ديگر نياز به تقويت تيم خود دارد، در پست دفاعى ميانى جذب مدافعى قابل اطمينان بسيار ضرورى است و در پست خط حمله نيز بعد از جدايى روبين فن پرسى و فالكائو هنوز بازيكنى براى پر كردن خلا ناشى از خروج آنها جذب نگرديده است. با اين وجود لوئيز فن در كنفراس خبرى اخير خود جذب مهاجمى جديد براى تيم را چندان ضرورى تشخيص نداده است. به هر حال لوئيز فن خال فصل جديد رقابت هاى ليگ برتر جزيره را با اعتماد به نفرات حاضر در كادر خود و با ريسك عدم جذب مهاجمى جديد آغاز خواهد نمود و اميدوار است كه بتواند در انتهاى فصل بالاتر از رقيبان سرسخت خود، بار ديگر بعد از دو فصل غيبت، منچستريونايتد را به نقطه اوج فوتبال جزيره بازگرداند و در واقع توقعى ديگر نيز از اين ژنرال هلندى نمى رود.

برچسب‌ها: لوئیز فن خال منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

306 میلاد ای پی1394/05/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi