خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

برانکو: مربی نتیجه‌گرایی هستم

برانکو: مربی نتیجه‌گرایی هستم
برانکو: مربی نتیجه‌گرایی هستم/ از کجا شنیدید طارمی را دوست ندارم؟!

پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من مربی نتیجه گرایی هستم چرا که به هر حال در فوتبال نتیجه از هر چیزی مهم‌تر است.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در برنامه «امشب» با اجرای علی ضیا درباره مسائل مختلفی از جمله شباهت های فرهنگی ایران و کرواسی صحبت کرد.

برانکو ایوانکوویچ که سه شنبه شب میهمان برنامه امشب شبکه یک بود اظهار داشت:من برانکو ایوانکوویچ هستم.برای دومین بار در ایران هستم.این جمله را می گویم که ایران کشور دوم من است.در ایران لحظات بسیار زیبایی را سپری کردم.زمانیکه مربی تیم ملی بودم،روزهای موفقیت آمیزی داشتم و امیدوارم این بار هم این خاطرات تکرار شود.

وی درباره اینکه در 61 سالگی خوش تیپ به نظر می رسد گفت:من مثل قبل نیستم.بلکه بهتر از قبل هستم.

سرمربی پرسپولیس درباره شباهت فرهنگ ایران و کرواسی اظهار داشت:یک تئوری هست که ریشه اصلی کروات ها به ایران باستان برمی گردد.در مرکز ایران قدیم یک قبیله به نام هوربات بوده است.در تخت جمشید هم اثری کشف شده است که سمبل پرچم کرواسی در آن دیده می شود.بهترین دلیل نزدیکی فرهنگ ما این است که کروات های زیادی به ایران می آیند.

وی درباره اینکه رفتارهایش به ایرانی ها شبیه است گفت:وقتی به ایران آمدم این من بودم که باید خودم را تطبیق می دادم.طبیعی است علاقمند بودم هر چه سریعتر خودم را با مردم ایران تطبیق بدهم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه رضا چلنگر الان کجاست بیان داشت:رضا یک مشکل کوچک دارد و مرخصی کوچکی گرفته است.البته این به من هم بستگی دارد که چقدر در ایران بمانم.ما دو نوع مربی داریم.یک نوعش مربیانی هستند که اخراج می شوند.نوع دوم مربیانی هستند که اخراج خواهند شد.

این مربی کروات در بخشی از برنامه امشب درباره اینکه در زمانی که او سرمربی تیم ملی بود خیلی ها معتقد بودند که تیم ملی روی کاکل دایی می چرخیده گفت: دایی آن سال ها روزهای آخر فوتبالش را سپری می‌کرد و باید بگویم که او یکی از بزرگترین فوتبالیست های تاریخ ایران بود و استحقاق رفتن به جام جهانی را داشت. درست نیست که بگویی تیم ملی روی کاکل دایی می چرخید. او همیشه توان زیادی به تیم می داد اما دیدید که در جام جهانی و در بازی با پرتغال نیمکت نشین بود.

وی ادامه داد: ما پیش از جام جهانی وضعیت سختی داشتیم چرا که 5 بازیکن تیم ملی مصدوم بودند. کریمی پایش شکست. مهدوی کیا از ناحیه کمر مصدوم بود و هاشمیان هم مصدومیت داشت. زندی از ناحیه عضله و ستار زارع هم رباط پاره کرده بود. علی دایی و سهراب بختیاری زاده هم چون در لیگ بودند در تمرین حضور زیادی نداشتند.

برانکو در مورد اینکه چرا بعد از جام جهانی به ایران بازنگشت افزود: قرارداد من اول جولای با تیم ملی تمام شد و همان زمان هم در فدراسیون فوتبال تغییرات زیادی به وجود آمد. من اگر می توانستم یک ماه یا دو ماه اینجا باشم،نمی توانستم رییس فدراسیون را ببینم.من قبل از رفتن مصاحبه کردم.در فردریش هافن همه موضوعات را بیان کردم.

وی درباره اینکه آیا برادرش به ایران نمی آید اظهار داشت:او اگر بیاید برای دیدن من می آید.این فرد مربی خوبی به ویژه در رده پایه دارد.فقط یک مشکل دارد و آن هم این است که برادر من است.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه گفته می شد برادرش معلم ورزش بوده و با لابی برانکو به ایران آمد گفت:اینطور نیست.برادرم دوره عالی مربیگری را طی کرد و سال ها مدیر مدرسه فوتبال در باشگاهی که من بودم محسوب می شد.او در سال 84 در برق شیراز بود و تیم را حفظ کرد.

وی درباره اینکعه چرا فارسی یاد نگرفته است اظهار داشت:این یک ضعف بزرگ من است.5 سال در ایران بودم.بزرگ ترین مقصر رضا بود چون اجازه نداد من زبان یاد بگیرم و اگر یاد می گرفتم نانش بریده می شد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه در کرواسی رستوران دارد بیان داشت:من در کرواسی یک مرکز ورزشی دارم.همین طور شیرینی فروشی دارم و دو کافی شاپ دارم.حدودا 25 نفر هم در این مکان ها شاغل هستند.مرکز ورزشی ام دو سالن فوتسال دارد.یک مرکز فیتنس دارد.

وی درباره اینکه آیا این اماکن را پس از حضور در تیم ملی ایران ساخته است گفت:بله.من ارزان ترین مربی هستم با بهترین نتایج.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود مربی نتیجه گرایی است تا تاکتیک محور اظهار داشت:همیشه نتیجه مهم تر است.البته ایده آل این است که بازی خوب هم باشد.در فوتبال حرفه ای مهم ترین مساله نتیجه است.

وی درباره اینکه آیا ازدواج کرده است یا نه گفت:بله؛من ازدواج کردم و دو فرزند دارم.البته در کرواسی هم مثل ایران زن ها همه کاره هستند.من زن دلیل هستم.همسرم وکیل است و در مرکز امور اجتماعی ساکن است.او نمی تواند با من باشد چون شاغل است.

سرمربی پرسپولیس درباره مشکلات تیم در آغاز فصل اظهار داشت:مشکلاتی بوده است.قبل از هر چیز وضعیت بازیکنانی که قراردادشان تمام شده بود مشخص نبود.بزرگ ترین مشکل این بود که مدیر فعلی یک روز قبل از آغاز تمرین آمد.بنابراین ما به صورت موازی هم تمرین را شروع کردیم و هم تیم را جمع کردیم.من تصویر واضحی از هدفم داشتم.طبیعی است که انسان همیشه به آنچه می خواهد نمی رسد.من فکر می کنم الان یک تیم خوب تشکیل داده ایم و نیاز به زمان داریم.ما 25 بازیکن با 25 شخصیت داریم و ساده نیست که یک شبه مشکلات را حل کنیم.

وی درباره عدم حضور بازیکن بازیساز در پرسپولیس گفت:مشکل بازیکن بازیساز جهانی است.در دنیا بازیکنان بازیساز خوبی وجود ندارند.

برانکو درباره اینکه گفته می شود مهدی طارمی را دوست ندارد اظهار داشت: از کجا شنیدید که طارمی را دوست ندارم؟ اگر او در بازی اول بازی نکرد به دلیل این بود که محروم بود. طارمی پتانسیل بازی کردن در تیم‌های اروپایی را دارد و می‌تواند بهتر از این هم بشود. البته همه بازیکنانم این طور هستند.

برچسب‌ها: برانکو برانکو ایوانکویچ برانکو ایوانکوویچ طارمی پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

144 5

1,124 نیوکلوب ایرانی1394/05/14

Romario: به نظر من خوبه

15 مرداد (19:12)


فرهیختگان ترکمن: برانکو اگه خوب بود با پدیده مساوی نمیکردیم یا برانکو خوب نیست یا بازیکنا خیلی بدن

15 مرداد (09:33)


پدیده شبدیز: برانکو واقعا مربی خوبیه ! باید بهش مهلت داده بشه

15 مرداد (09:21)


بایرن مونچه: عاشق این مربی گریتم

14 مرداد (12:04)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi