خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,674

هشدار بیرهوف درباره تکرار اشتباه 1990

هشدار بیرهوف درباره تکرار اشتباه 1990
الیور بیرهوف در مورد مغرور شدن تیم ملی آلمان بعد از کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل ابراز نگرانی کرد.
او به "اسکای اسپورت نیوز" گفت:" ما نباید اشتباه سال 1990 را تکرار کنیم. آن زمان ما در جام جهانی ایتالیا قهرمان شدیم. آلمان شرقی هم دروازه‌هایشان را گشوده بود و بازیکنان بسیار خوبی از آن طرف هم به جمع ما اضافه شدند. فرانتس بکن‌بائر اعتقاد داشت ما با این تیم دیگر تا سال‌ها شکست‌ناپذیریم.
تا ده سال این جمله را باورمان شده بود و در باد تکبر و نخوت گرفتار بودیم تا اینکه بیدار شدیم و دیدیم خیلی‌ها از ما جلو زده‌اند. عقیده من این است که فوتبال آلمان در سال‌های اخیر روی دو جنبه بیش از حد تمرکز کرده است: از سویی تاکتیک‌های تیمی به جایی رسیده که فرد به خودی خود به عنصری مجهول تبدیل شده و فقط روی کار تیمی زوم می‌کنیم که این مسئله باعث کم‌رنگ شدن جایگاه بازیکنان کلیدی در مقایسه با بازیکنان تازه کار و جویای نام شده، از سویی دیگر هم خیلی زیاد روی لذت و خوشی بعد از هر قهرمانی مانور می‌دهیم و دیگر موقعیت‌های پیش رو را جدی نمی‌گیریم.
ما در حال حاضر بازیکنان فوق‌العاده‌ای در اختیار داریم که متاسفانه در بعضی شرایط جدیتی از آنان مشاهده نمی‌کنیم و بازیگوشی می‌کنند. قرار نیست این وضعیت را امروز و فردا درست کنیم اما بیایید هشیار باشیم، این نشانه‌ها را جدی بگیریم و در دراز مدت فکری برایش بکنیم."

برچسب‌ها: تیم ملی آلمان بیرهوف

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

27 2

249 اف. سی. هالیوود1394/05/06

فیرسنال2: تیم ملی اسپانیا گند نزد افت داشت

7 مرداد (02:04)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi