خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,669

هشدار فیلیپ لام به بازیکنان بایرن

هشدار فیلیپ لام به بازیکنان بایرن
به گزارش "مستر90"، بایرن مونیخ که برای برپایی یک اردوی تدارکاتی و همچنین بازاریابی و امضای قراردادهای تجاری به چین سفر کرده بود، امروز درحالی آخرین بازی دوستانه خود را مقابل گوانگ ژو اورگرانده برگزار کرد و در ضربات پنالتی مغلوب میزبان خود شد که در دو دیدار نخست این اردو مقابل والنسیا و اینتر میلان به پیروزی رسیده بود.
کاپیتان فیلیپ لام بعد در روز پایانی این اردو گفت:" می‌توانیم واقعا راضی باشیم. روحیه تیم که بسیار بسیار بالاست. اما حواسمان باشد که صرفا با روحیه خوب نمی‌توان پیروز میدان شد. اگر صاحب روحیه خوبی هستیم که لازم است داشته باشیم، باید فایده‌اش را به ما نشان دهد، وگرنه به چه درد می‌خورد. مراقب باشیم حواسمان به شنبه هفته آینده هم باشد."
گفتنی است بایرن مونیخ و ولفسبورگ که در فصلی که گذشت به ترتیب قهرمان بوندسلیگا و قهرمان جام حذفی آلمان شدند، یک هفته دیگر دیدار سوپرکاپ باشگاه‌های این کشور را برگزار خواهند کرد.

برچسب‌ها: آلمان فیلیپ لام بایرن مونیخ بوندسلیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

464 آبادان استارز1394/05/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi