خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,277

اینقدر نگویید بایرن چرا بازیکن نمی خرد

اینقدر نگویید بایرن چرا بازیکن نمی خرد
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فصل گذشته را خوب شروع نکرد ولی توانست با یک دو گانه کار را به اتمام برساند. سران باشگاه قصد دارند تیمی قدرتمندتر را روانه فصل بعد کنند؛ به خصوص که ستاره هایی چون آرین روبن، خامس، متس هوملس و فرانک ریبری از این تیم جدا شده اند و بایرن در خط حمله نیاز به تقویت دارد.

مونیخی ها تا به اینجا دو مدافع یعنی بنجامین پاوارد و لوکاس هرناندز را با صرف هزینه ای 115 میلیون یورویی جذب کرده اند ولی هواداران منتظر رونمایی از خریدهایی جذاب تر در فاز تهاجمی هستند.

اولی هوینس از این همه عجله ناراضی است. او در همین رابطه به بیلد گفت:« تعجب می کنم چرا وقتی صحبت از خریدها می شود، همه به یاد بایرن می افتند. ما تازه فاتح دو گانه شده ایم و الان زمان جشن گرفتن است ولی به این معنا نیست که از بازار نقل و انتقالات غافل هستیم.

این همه عجله را درک نمی کنم. اینقدر نگویید چرا بازیکن نمی خریم و بگذارید با آرامش در مورد جذب بازیکن تصمیم گیری کنیم. می توانم تضمین دهم که 15 آگوست و با شروع بوندسلیگا، یک تیم قدرتمند و جذاب تر نسبت به فصل گذشته از بایرن خواهید دید.»

برچسب‌ها: بایرن مونیخ آلمان بوندسلیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

187 Ss Kurdstan1398/04/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi