خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
یاشاسین
3

حالا تراکتور به ساق‌های ادینهو وابسته نیست

14 0

تراکتورسازی   1393/07/16

اینجا هیچ‌کس برگ سبز ندارد۱)تراکتور با عنوان صدرنشین پا به تعطیلات گذاشت. این، بهترین حس ممکن است. سرخپوشان که از هفته هشتم صدرنشین لیگ شدند توانستند این جایگاه را حفظ کنند. بی‌تردید حفظ صدرنشینی در هر شرایطی دشوارتر از کسب آن است. چون هر تیمی می‌تواند به ویژه در هفته‌های ابتدایی طعم بالانشینی را بچشد و حتی به صدر جدول برسد اما تنها تیم‌هایی می‌توانند در این جایگاه دوام بیاورند که صاحب شخصیت تیمی باشند. زندگی در ...

ادینیو پس از بازی با سایپا به امارات می رود

17 6

تراکتورسازی   1393/07/14

لوسیانو ادینیو آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران که ستاره اول تراکتورسازی در این فصل به شمار می رود، روز جمعه پس از بازی تیمش با سایپا راهی امارات خواهد شد تا با خانواده اش دیدار کند.ادینیو روز سه شنبه هفته آینده به ایران باز خواهد گشت تا در تمرینات تیمش برای بازی هفته دوازدهم حضور یابد.

تراکتورسازی، تیم بیست و هشتم آسیا

38 8

تراکتورسازی   1393/07/14

آخرین رده بندی باشگاه های جهان تا تاریخ ۱۵ شهریور ماه اعلام شد که بر این اساس، تیم تراکتورسازی تبریز در رده ی ۳۸۴ جهان قرار گرفت.تراکتورسازی تبریز پس از حضورهای متوالی خود در رقابت های جام باشگاه های آسیا، در رده ی بیست و هشتم تیم های آسیایی جای گرفته است.همچنین براساس این رده بندی اعلام شده، تراکتورسازی تبریز در ایران پس از تیم های سپاهان اصفهان، استقلال تهران و فولاد خوزستان، در رده ی چهارم تیم های باشگاهی ایران و ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi