خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,154

دخیا آمد و کاسیاس رفت

دخیا آمد و کاسیاس رفت
اختصاصی | داوید دخیا سنگربان منچستر یونایتد که مدتهاست شایعه پیوستنش به رئال است، و اخبار ضد و نقیض فراوانی پیرامونش بود. به گفته ی خبرگزاری الکونفیدنشیال این انتقال اکنون قریب الوقوع شده است.

به گزارش ورزش11، رئال مادرید که دروازبان شماره یک خود، ایکر کاسیاس را به پورتو واگذار کرده است. اکنون جدی تر و مصر تر به دنبال جذب داوید دخیایی که علاقه مند به این انتقال می باشد، هستند. خبر گذاری الکونفیدنشیال مبلغ این قرارداد را 40 میلیون یورو و برای مدت 6 سال اعلام کرده است. اکنون شاید تمام رسانه ها منتظر اعلام شدن خبر انتقال دخیا به رئال باشند.

رسانه های اسپانیایی دقایقی پیش گزارش دادند که دو باشگاه پورتو و رئال مادرید، بر سر انتقال ایکر کاسیاس به توافق رسیده اند و چند ساعت دیگر این انتقال رسمی خواهد شد.

کاسیاس ۲۵ سال پیش وارد آکادمی فوتبال رئال مادرید شد و در ۱۷ سال گذشته، دروازه بان اول کهکشانی ها بوده است. روز گذشته او با مدیران رئال بر سر فسخ قرارداد به توافق رسیده بود.

کاسیاس ۷۲۵ بار با پیراهن تیم اول رئال به میدان رفت و ۱۵ جام مختلف را بالای سر برد. قرار است روز جمعه ساعت ۱۳ به وقت محلی، مراسم وداع این دروازه بان اسطوره ای با هواداران رئال در برنابئو برگزار شود.

برچسب‌ها: رئال مادرید داوید دخیا ایکر کاسیاس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 2

392 روزونری1394/04/18

نیروی مرگبار: چرا دروغ می نویسید کاسیاس هنوزم توی رئاله و مطمئن باشید این فصل رو هم میمونه تا بتونه رکورد رو بشکونه

18 تیر (23:29)


رئال بوشهر 30: کاسیاس هنوز نرفته و نخواهد رفت

18 تیر (19:12)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi