خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,148

سیمئونه: رئال مادرید قهرمان فصل آینده لالیگاست

سیمئونه: رئال مادرید قهرمان فصل آینده لالیگاست
سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید، پیش‌بینی می‌کند که سفیدپوشان پایتخت اسپانیا قهرمان لیگ دسته اول فوتبال این کشورش در فصل آینده خواهند بود.

دیه‌گو سیمئونه می‌گوید رئال مادرید در فصل آینده به رقبایش اجازه نمی‌دهد که دست این تیم را از تمام جام‌ها کوتاه کنند و مانند امسال فصل را بدون جام به پایان نخواهد رساند.

در فصلی که گذشت بارسلونا به اولین تیمی تبدیل شد که برای دومین بار در تاریخ سه‌گانه قهرمانی کسب می‌کند اما رئال مادرید در شرایطی کاملاً متفاوت فصل را بدون کسب حتی یک جام به پایان رساند. سیمئونه اما می‌گوید رئال در فصل آینده می‌تواند دومین قهرمانی‌اش در لالیگا طی یک بازه زمانی هشت ساله را کسب کند.

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو در گفت‌و‌گو با نشریه آس درباره کورس قهرمانی لالیگا در فصل آینده اظهار داشت: بسیار خطرناک و سخت است که تصور کنیم تیمی جز رئال مادرید فصل آینده می‌تواند قهرمان لالیگا شود، چون امکان ندارد که تیمی مانند رئال مادرید به کسب تنها یک قهرمانی در لیگ طی هفت سال بسنده کند. به همین دلیل من با وجود ناراحتی از این موضوع باید بگویم که فصل آینده مسیر کورس قهرمانی لالیگا برای رئال مادرید به شیوه‌ای خطرناک هموار است.

رئالی‌ها فصل گذشته را به عنوان نایب قهرمان و پشت سر بارسلونا به پایان رساندند که نتیجه آن اخراج کارلو آنچلوتی و روی کار آمدن رافائل بنیتس بوده است. آخرین قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا در سال ۲۰۱۲، دومین فصل مربیگری ژوزه مورینیو در سانتیاگوبرنابئو رقم خورد.

برچسب‌ها: لالیگا اسپانیا لالیگا 2016-2015 لالیگا 16-2015 رئال مادرید دیگو سیمئونه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 1

323 آسمان مادرید1394/03/21

ستاره شرق تبریز: اینبار سه گانه واس ماس

21 خرداد (15:10)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi