خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
103,832

پرسپولیس در دومین بازی به دنبال چهارمین امتیاز

پرسپولیس در دومین بازی به دنبال چهارمین امتیاز
تیم فوتبال پرسپولیس در دومین بازی خود در چارچوب دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا، سه‌شنبه شب هفته جاری در ابوظبی برابر تیم الوحده به میدان خواهد رفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران سه‌شنبه از ساعت 19:10 دقیقه به وقت محلی و 18:40 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی برابر تیم الوحده امارات قرار می‌گیرند.

پرسپولیس در اولین بازی خود در دیدارهای که میزبان بود ولی خارج از خانه برگزار شد، برابر تیم الهلال عربستان به تساوی یک بر یک رضایت داد و تیم الوحده در همین روز در دوحه پایتخت قطر برابر تیم الریان شکست دو بر یک را تجربه کرد تا بدون امتیاز در انتهای جدول گروه چهار قرار بگیرد.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که کارشناسان، تیم‌های پرسپولیس و الهلال را شانس‌های اول و دوم صعود از این گروه می‌دانند اما الریان قطر هم جدا از شکست اخیر این تیم در لیگ ستارگان قطر که می‌تواند تحت تاثیر لیگ قهرمانان آسیا روی داده باشد، روزهای درخشانی را پشت سر می‌گذارد که همین امیر اهمیت این بازی را برای شاگردان برانکو افزون می‌کند تا با کسب سه امتیاز بیرون از خانه شرایط بهتری نسبت به دیگر رقبا پیدا کند.

گفتنی است؛ الریان قطر روز سه‌شنبه از ساعت 20:15 دقیقه در ریاض به مصاف تیم الهلال خواهد رفت. الهلال در این بازی از یک سو از امتیاز میزیانی بهره می‌برد و از سوی دیگر با حریفی روبروست که پس از بازی روز سه‌شنبه گذشته برابر الوحده، روز جمعه بازی سنگینی برابر الغرافه داشت و جدا از فشار بدنی، به دلیل عقب افتادن از کورس قهرمانی تحت فشار روانی قرار دارد.

برچسب‌ها: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس الوحده الوحده امارات و پرسپولیس ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

44 3

211 جمجمه ی سرخ1395/12/08

طارمی اصلی: داشا پرس پولیس میبره این تیم ضعیفه اگر پرسپولیس ببازه بیاین خصوصی

9 اسفند (19:06)


Saber2013: خودت در رابطه با خبر خودت نظر میدی ؟ خخ خ

9 اسفند (18:05)


9 اسفند (16:06)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.