خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,153

بازیکنانی که در تور پیش فصل زیر ذره بین خواهند بود Photo Jul

بازیکنانی که در تور پیش فصل زیر ذره بین خواهند بود Photo Jul
رنامه پیش فصل رئال مادرید در روز 18 جولای آغاز می شود و سفیدپوشان در اولین گام به همراه منچسترسیتی و رم در مسابقات اینترنشنال چمپیونزکاپ در استرالیا حضور خواهند یافت. بعد از انجام دو بازی در زمین فوق العاده بزرگ کریکت ملبورن رئال مادرید به چین سفر خواهد کرد تا در دومین ایستگاه از تور سه قسمتی پیش فصل به میلان و اینتر بپیوندد، توری که در نهایت به بازی در برابر تاتنهام و بایرن مونیخ در آئودی کاپ مونیخ در اوایل آگوست ختم می شود.

جالب این جاست که بازی های پیش فصل برای تعدادی از بازیکنان رئال مادرید فرصت مهمی به شمار می آید و انتظار می رود که مربی جدید رافا بنیتز سیستم ها و ترکیب های مختلفی را آزمایش کند.

بنابراین، تور پیش فصل فرصتی است برای بازیکنانی که تا کنون به ندرت مورد استفاده قرار گرفته اند تا خود را اثبات کنند و نیز فرصتی است برای ستارگان تثبیت شده تیم تا ارزش خود را به مربی جدید که دارای روش ها و ایده های جدیدی است بقبولانند.

در ادامه هشت بازیکن تیم را که در پیش فصل زیر ذره بین خواهند بود بررسی می کنیم.

دنیل کارواخال

carvajal

بعد از پشت سرگذاشتن فصلی خوب دردفاع راست دنی کارواخال باید بدون هیچ گونه فشاری پا به اردوی پیش فصل در این تابستان می گذاشت. اما این گونه نیست.

با هزینه هنگفت 31.5 میلیون یورو که فلورنتینو پرز برای به خدمت گرفتن دفاع راست برزیلی، دانیلو پرداخت، دنی کارواخال یک رقیب جدی در پست خود دارد، کسی که از لحاظ شرایط سنی و سبک بازی کاملا مشابه خود اوست. به طور منطقی این دانیلو است که باید برای توجیه هزینه سنگین انتقالش تحت فشار باشد. اما همین مبلغ سنگین می تواند رافا بنیتز را مجبور کند تا این خرید جدید را بر کارواخال تاثیرگذار ترجیح دهد. به هر حال پرز نمی خواهد ستاره جدید تیمش بر روی نیمکت باشد.

بنابراین کارواخال در پیش فصل این شانس را دارد که اوضاع را به نفع خود تغییر دهد تا بنیتز به آسانی نتواند او را نیمکت نشین بازیکن گران قیمت برزیلی کند.

لوکاس وازکز

vaz

بعد از پشت سر گذاشتن فصلی فوق العاده با اسپانیول، لوکاس وازکز با به جریان انداخته شدن بند مربوط به بازخریدش توسط باشگاه، به رئال مادرید بازگشت.

یک بال راست با استعداد، سخت کوش و منظم. مرد گالیشیایی بازیکنی است که احتمالا به عنوان یک ذخیره همه کاره و قابل اطمینان به دل رافا بنیتز می نشیند. وازکز بازیکنی است که تمایل به حرکت در نزدیکی خطوط کناری زمین دارد و دارای مهارت های دریبل زنی قوی است. با این اوصاف او می تواند به حمله رئال مادرید وسعت بخشد و اگر پشت سر گرت بیل، خامس رودریگز و یا ایسکو قرار گیرد به حریفان دید تازه ای از رئال مادرید را خواهد داد.

مسلما در فصل آینده این محصول آکادمی رئال مادرید به ندرت می تواند در ترکیب اولیه تیم قرار گیرد اما امید است که او بتواند نقش هایی را که زمانی خوزه کایخون در تیم عهده دار بود اجرا کند. در نتیجه حضور او در بازی های پیش فصل می تواند به ما بگوید که بنیتز قصد دارد از او چگونه استفاده کند.

کاسمیرو، لوکاس سیلوا و آسیرایارامندی

casem

کاسمیرو، سیلوا و ایارامندی: سه خرید نسبتا جدید و سه هافبک نگه دارنده (holding midfielder) که احتمالا هر سه ی آن ها برای یک پست رقابت می کنند. سیلوا و ایارامندی بیش تر فصل 15-2014 را روی نیمکت سپری کردند زیرا کارلو آنچلوتی استعداد تهاجمی تونی کروس، لوکا مودریچ ، خامس رودریگز و ایسکو را ترجیح می داد. اما به نظر می رسد که بنیتز قصد دارد به میانه زمین قدرت دفاعی بیش تری بدهد و شاید این موضوع راه را برای یکی از این دو بازیکن باز کند.

با این حال، بازگشت کاسمیرو از پورتو بدین معنی است که سیلوا و ایارامندی دیگر فقط به رقابت با یک دیگر نمی پردازند. اکنون این موضوع یک کشمکش سه طرفه است.

بازی های پیش فصل به ما نشان خواهد داد که بنیتز کدام یک را ترجیح می دهد.

کیکو کاسیا؟

kiko

مدتی است که مسئله دروازه بانی در رئال مادرید دچار نابسامانی بغرنجی شده و در هر هفته ای که از این تابستان سپری می شود این مسئله پیچیده تر شده و وارد مسیرهای پیش بینی نشده ای می شود.

وقتی که فصل به پایان رسید، آمدن داوید دخیا حتمی احساس می شد و به نظر می رسید که دروازه بان منچستریونایتد جای کاسیاس را بگیرد. اما منچستر یونایتد در حال حاضر سرسختانه در مقابل این موضوع ایستاده و کاسیاس هم به گفته مارکا در حال آماده شدن برای ترک باشگاه است. به علاوه، کیلور ناواس هم اکنون دچار مصدومیت از ناحیه آشیل است و مارکا عقیده دارد که این دروازه بان کاستاریکایی از داستان دروازه بانی در برنابئو خسته شده است.

به همین دلیل، ممکن است رئال مادرید به گزینه ای روی آورد که کمتر کسی فکرش را می کرد. گزارش ها حاکی از آن است که سفیدپوشان قصد دارند کیکو کاسیا دروازه بان اسپانیول را به برنابئو بازگردانند. اگر آمدن پیش بینی شده دخیا باز هم به تاخیر افتد احتمالا کاسیا در صورت پیوستن به رئال می تواند به عنوان دروازه بان شماره یک بنیتز پیش فصل را شروع کند.

چه کسی آمدن او را پیش بینی می کرد؟

کریستیانو رونالدو و گرت بیل

CR GB

بدون شک، این جذاب ترین موضوعی است که در گام های ابتدایی فصل آینده در رئال مادرید مورد توجه خواهد بود: رافا بنیتز چگونه از رونالدو و بیل استفاده می کند؟

در فصل 15-2014 همه شواهد حاکی از آن بود که رونالدو به یک مهاجم نوک بسیار موثر تبدیل شده است و کاملا منطقی است که مرد پرتغالی در نوک حمله تیم به کار گرفته شود. با انجام این کار، بیل می تواند به پست مورد علاقه اش در سمت چپ منتقل شود و شانس این را داشته باشد تا به جای این که گرفتار ازدحام مدافعان در سمت راست شود، با قدرت خود مدافعان را از پیش رو بردارد.

اما این احساس نیز وجود دارد که شاید رونالدو تمایلی نداشته باشد که در وسط قرار گیرد و آزادی و فضایی که در سمت چپ به او تعلق می گیرد را ترجیح دهد.

بدین ترتیب، همین موضوع به تنهایی کافی است ت

برچسب‌ها: رئال مادرید گذت بیل کارواخال کریستیانو رونالدو کاسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

572 رضا اف سی 071394/04/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi