خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,376

مذاکره فدارسیون فوتبال با برندهای آدیداس، 361 یا برند ایتالی

مذاکره فدارسیون فوتبال با برندهای آدیداس، 361 یا برند ایتالی
حدود یک ماه دیگر قرارداد فدراسیون فوتبال ایران با شرکت آلمانی آل‌ اشپورت برای تأمین لباس‌های تیم ملی بزرگسالان به پایان می‌رسد و فدراسیون فوتبال ایران درصدد آن است تا هرچه زودتر مذاکرات با سایر برندها را آغاز کرده تا تکلیف این موضوع هرچه سریع‌تر مشخص شود.
به گزارش ورزش 11، بر همین اساس در حال حاضر دو برند چینی که یکی از آنها برند 361 است برای این موضوع اعلام آمادگی کردند ضمن اینکه یک برند ایتالیایی نیز پیشنهاد خود را به فدراسیون ایران ارائه داده است.
از سوی دیگر شرکت معتبر آدیداس نیز یکی از شرکت‌هایی است که نامش حوالی تیم ملی به گوش می‌رسد. در صورتی که این اتفاق بیفتد و یک برند دیگر به جای آل‌اشپورت تأمین لباس‌های تیم ملی را برعهده بگیرد، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رقابت پیش رو که دیدار با گوام از هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود، با لباس‌های جدید به میدان خواهد رفت.
محمد درخشان رییس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین اقدامات کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: «در حال مذاکره با اسپانسر لباس‌های تیم ملی هستیم و بر همین اساس شرکت‌های مختلفی به این منظور اعلام آمادگی کرده‌اند که البته فعلا نمی‌توانم اسمی از آنها ببرم اما آنها شرکت‌های خوبی هستند که صاحب برند در دنیا به شمار می‌روند.»
وی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود برند چینی 361 کارش از این لحاظ با تیم ملی تمام شده است، گفت: «خیر اینچنین نیست. وقتی این اتفاق می‌افتد و قرارداد با برند قبلی رو به اتمام است همه برندها جلو می‌آیند و پس از مذاکره مشخص می‌شود کدام برند می‌تواند در آینده با فدراسیون قرارداد امضا کرده و لباس‌های تیم ملی را تامین کند. بنابراین ما هم قصد داریم تا پس از مذاکرات لازم بتوانیم بهترین گزینه ممکن را برای اسپانسرینگ پیراهن‌های تیم ملی جذب کنیم.»

رییس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که مذاکره با برندهای معتبر تا چه اندازه صحت دارد، گفت: «ما با آدیداس، نایک و پوما صحبت کرده‌ایم.»
درخشان در پاسخ به این سوال که آیا این مذاکرات جنبه نمادین ندارد چراکه تا به حال سابقه نداشته است که آدیداس و نایک در فوتبال ایران سرمایه‌گذاری کنند، گفت: «کسی بیکار نیست که در این هوای گرم پول بلیت هواپیما برای آلمان بدهد و این همه مسیر را برود و بیاید بنابراین چیزی به اسم نمادین وجود ندارد. این یکسری صحبت‌های تجاری و جدی است و کسی نمی‌تواند آنها را نمادین بنامد. طرفین بر اساس شرایط و منافع خود مذاکره می‌کنند که در مورد مذاکره با آدیداس و نایک نیز چنین شرایطی حاکم است. بنابراین مذاکرات ما تا لحظه‌ای که منجر به عقد قرارداد شود ادامه دارد که اگر توافق حاصل شود این اتفاق خواهد افتاد در غیر این صورت قرارداد نخواهیم بست اما اصل مذاکره نشان از علاقه‌مندی برندهای معتبر برای حضور در فوتبال ایران است و هیچ گاه نمی‌توانم قبول کنم که این مذاکرات نمادین است.»
درخشان با بیان اینکه زمان عقد قرارداد با این شرکت‌ها هنوز مشخص نیست، یادآور شد: «هر شرکت بر اساس منافع خودش جلو می‌آید و ما هم بر اساس منافع‌مان پیش می‌رویم و باید ببینیم آیا منافع دو طرف با هم تطابق دارد یا خیر.»
وی در پاسخ به این سوال که آیا تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران روی این موضوع تاثیری داشته است یا خیر؟ گفت: «در هیچ یک از مذاکرات طرف مقابل هیچ صحبتی از تحریم نکرد و چنین موضوعی تا به حال مطرح نشده است.»
درخشان در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه امیدوار است تا یکی از این برندهای بین‌المللی با فدراسیون ایران قرارداد ببندد، گفت: «فکر می‌کنم اگر موردی پیش نیاید این اتفاق خواهد افتاد و یک برند شایسته نام ایران و با اعتبار بین‌المللی با ما قرارداد امضا خواهد کرد و به شدت به این موضوع امیدوار هستم.»
درخشان با بیان اینکه به طور قطع پس از پایان قرارداد با آل‌اشپورت، این شرکت آلمانی دیگر با فدراسیون ایران همکاری نخواهد کرد، در مورد اینکه سرنوشت یوزپلنگی که با طراحی این شرکت روی لباس ملی‌پوشان نقش بسته بود چه خواهد شد، گفت: «از این موضوع مطلع نیستم. کار بنده عقد قرارداد است و این موضوعات به مسوولان فدراسیون فوتبال مربوط می‌شود.»
وی افزود: «وقتی با برند جدیدی قرارداد ببندیم، برند فوق موظف است تا تمام رده‌های سنی و هر دو تیم مردان و زنان را تامین کند و فقط تامین لباس تیم ملی بزرگسالان عملی نیست. در هر صورت اگر قراردادی بسته شود شامل تمام رده‌ها خواهد بود.»
درخشان در مورد اینکه آیا در قرارداد با برندهای معتبر، فدراسیون فوتبال ایران باید پولی پرداخت کند، گفت: «پول که نخواهیم داد اما نحوه تأمین لباس‌ها بستگی به قرارداد دارد. ما مذاکره می‌کنیم و پیشنهادهای‌مان را هم مطرح می‌کنیم.»
وی در پایان از شانس برند آدیداس نسبت به سایر برندها برای جایگزینی آل‌اشپورت برای تیم ملی خبر داد.

برچسب‌ها: آدیداس ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

80 3

1,113 ستارگان هیرکان61394/04/10

لمبک سیتی: منم از عقد قرارداد با ادیداس استقبال میکنم کلا هم لباس با طرح ادیداس بزنیم بیاریم هم توپ ادیداس بیاریم تا دیگه بهونه نیارن بازیکنا

11 تیر (03:42)


بابلسر0112: با آدیداس اگه قرارداد ببندن خیلی بهترهفجنس بی کیفیت نمیزنه :) یکم کلاس تیم ملی میره بالاتر

10 تیر (23:54)


مادرینو: اگه با آدیداس قرارداد ببندن عالیه.لباس تیم ملی با طرح آدیداس خیلی شیک میشه

10 تیر (19:34)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi