خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

اسپانسر رسمی تراکتور آزربایجان مشخص شد!

اسپانسر رسمی تراکتور آزربایجان مشخص شد!
در سال های گذشته تیراختور بیشتر با اسپانسری دو اپراتور مخابراتی به میدان میرفت که با مالکیت محمدرضا زنوزی دیگر از این اسپانسر ها خبری نبود تا در لیگ هجدهم تیراختور با استفاده از شعار سال بعنوان تبلیغات اصلی پیراهن خود به میدان میرفت.

تیراختور آزربایجان تحت مالکیت محمدرضا زنوزی و هولدینگ دریک در نظر دارد در لیگ نوزدهم یکی از شرکت های زیر مجموعه خود را بعنوان اسپانسر اصلی خود معرفی کند.
پیشتر مشخص شده بود که هزینه های جاری این باشگاه از طریق هواپیمایی آتا تامین و پرداخت می شود که در لیگ نوزدهم این اسپانسرینگ حالت رسمی تری به خود خواهد گرفت و نام و نشان این شرکت هواپیمایی بر روی پیراهن های این تیم نقش خواهد بست.

محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه آزربایجانی در دهه اخیر با تیمداری (گسترش فولاد سابق) ماشین سازی توانسته بود ساختار کاملا حرفه ای را در این باشگاه پایه گذاری کند که از سال گذشته نیز با خرید امتیاز باشگاه تراکتورسازی تبریز، دوران جدیدی از تیم داری را آغاز کرده است که در ادامه نام باشگاه را به تیراختور تغییر داد.

این تیم در اولین گام صاحب زمین تمرین و استادیوم شماره دو اختصاصی و ساختمان اداری شد و ساخت هتل این مجموعه نیز در مراحل پایانی خود قرار گرفته است که این مالک در گام بعدی در نظر دارد با اقتصادی کردن این باشگاه کار احداث استادیوم اختصاصی شماره یک خود را آغاز کند.

تیراختور، فراتر از لیگ ایران،
تیراختور، فراتر از یک باشگاه،
تیراختور، بارسلونای ایران...

برچسب‌ها: تیراختور تراختور تراکتور تیراختور آزربایجان بارسلونا آدیداس هواپیمایی آتا آتا ایرلاینز ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

351 Tiraхtur1398/05/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi