خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,072

چگونه می توان فاتح سه گانه را تقویت نمود؟

چگونه می توان فاتح سه گانه را تقویت نمود؟
کاتالان ها با درخششى كم نظير فتح يك سه گانه ديگر را به افتخارات خود افزودند.
شايعات بسيار زيادى در زمينه بازيكنان مورد علاقه بارسلونا در اين روزها در مطبوعات اسپانيايى منتشر شده، اما از صحت آنها نمى توان چندان مطمئن بود و در اين زمينه فقط مى توان تمديد قرارداد با لوئيز انريكه سرمربى و دنى آلوز مدافع تيم تا سال 2017 ، جذب آلكس ويدال و همچنين جدايى ژاوى هرناندز را قطعى دانست.
اهداف بارسلونا در بازار نقل و انتقالات
موفقيت هاى فصل اخير سبب شده تا چنين تصورى ايجاد شود كه بارسلونا نيازى به تقويت خود ندارد، اما عملكرد هر تيمى در هر سطحى را مى توان باز هم بهبود بخشيد و از طرفى خروج برخى از بازيكنان تيم نيز فعاليت در بازار نقل و انتقالات را بسيار ضرورى تر مى نمايد. ژاوى يكى از اين بازيكنانى است كه غير قابل جانشين به نظر مى رسد و تاثير فوق العاده اى بر بارسلونا داشته است، جدايى او سبب خواهد شد كه انريكه به دنبال جذب بازيكنى براى خط ميانى تيم خود باشد، ايوان راكيتيچ تجربه اى فوق العاده براى بارسلونا بوده و به همين دليل سران اين باشگاه بيشتر متمايل به در خدمت گرفتن هافبكى فيزيكى هستند.
پل پوگبا يكى از بازيكنانى است كه به خوبى مى تواند چنين انتظاراتى در بارسلونا را برآورده سازد، اما بيشتر تيم هاى اروپايى خواهان جذب اين ستاره فرانسوى هستند. در روزهاى اخير بارتامئو و بريدا از سران باشگاه نيز به صورت رسمى از علاقه كاتالان ها به جذب پوگبا خبر داده اند. محروميت بارسلونا از فعاليت در بازار نقل و انتقالات در تابستان پيش رو به اين معنى خواهد بود كه پوگبا در صورت توافق با كاتالان ها تا ژانويه آينده از حضور در ميادين محروم خواهد بود. به همين خاطر آنها ترجيح مى دهند تا پوگبا را در تابستان 2016 به خدمت گيرند ولى با توجه به علاقه بسيارى از باشگاه ها به وى، احتمال پيوستن پوگبا به تيم هاى رقيب در اين تابستان بسيار بالا به نظر مى رسد و به همين دليل دليل بارسلونا وارد رقابت براى جذب اين ستاره فرانسوى در تابستان پيش رو خواهد شد.
ايلكاى گوندوعان دورتموندى نيز يكى ديگر از كانديداهاى بارسلونا براى اين پست است و از كوكه (اتلتيكو مادريد) و ماركو وراتى (پاريس س ژرمن) مى توان به عنوان ديگر گزنيه هاى انريكه براى بازى در خط ميانى تيم در فصل بعد نام برد. در پست دروازه بانى با توجه به حضور رائول براوو و مارك تراستگن نياز به جذب بازيكنى نخواهد بود و در خط دفاعى بارسا نيز شرايط مشابهى با حضور جرارد پيكه، خاوير ماسكرانو، جرمى ماتئو و توماس فرمالن برقرار است. از كندى و گرسون بازيكنان جوان تيم فلوميننزه برزيل كه عضو تيم ملى جوانان اين كشور نيز مى باشند، مى توان به عنوان گزينه هاى جديد بارسلونا براى بال سمت چپ و پست مهاجم تيم نام برد.
بازيكنانى كه مجاز به ترك نيوكمپ خواهند بود
مارك بارترا از شرايط خود در بارسلونا به دليل نيمكت نشينى چندان راضى نيست، طبق بندى از قرارداد در صورتى كه وى نتواند در شصت در صد از بازى هاى فصل 2014/15 براى بارسا به ميدان رود، در ازاى پرداخت مبلغى معادل ده ميليون يورو مى تواند اين تيم را به عنوان بازيكن آزاد ترك نمايد و به همين دليل تيم هاى اروپايى زيادى خواهان جذب وى شده اند. مارتين مونتويا مدافع راست تيم نيز به احتمال فراوان بارسلونا را ترك خواهد نمود. براى داگلاس نيز پيش بينى آينده اى در بارسا دشوار به نظر مى رسد و او نيز مى تواند اين تيم را در تابستان ترك نمايد.
بازيكنان جوانى نظير آداما ترائوره، مونير الحدادى و آلن هليلوويچ نيز مى توانند براى كسب تجربيات بيشتر به صورت قرضى به تيم هاى ديگر ملحق شوند. آلكس سانگ و كريستين تلو نيز كه در اين فصل به صورت قرضى در تيم هاى ديگر حضور داشتند، مى توانند بارسلونا را براى فصل بعد ترك نمايند. چنين موضوعى برى جرارد دلوفو نيز مطرح است، بازيكنى كه به صورت قرضى در اين فصل به سويا ملحق گشته بود و در آن تيم نيز نتوانست درخشش چندانى داشته باشد، حال به نظر مى رسد مذاكراتى بين دو باشگاه بارسا و اورتون براى انتقال دلوفو در جريان باشد. پدرو اما با تمديد قرارداد خود و عملكرد خوبى كه در اواخر فصل ارائه نمود، نشان داد كه بر خلاف اخبار منتشر شده مشكلى با نيمكت نشينى ندارد و مايل به ماندن در نيوكمپ است.
چيدمان ايده آل لوئيز انريكه براى فصل بعد
لوئيز انريكه در اوايل حضور خود در بارسلونا دوران سختى را تجربه نمود، اما در پايان فصل با فتح يك سه گانه همه منتقدين خود را به سكوت وا داشت. در طول فصل وى هيچ تمايلى به صحبت در خصوص آينده خود در بارسلونا نداشت و بيشتر مايل بود افكار خود را بر تيم متمركز نمايد، بعد از پايان فصل اما مدت زمان زيادى طول نكشيد تا وى قرارداد خود را با كاتالان ها تا سال 2017 تمديد نمايد. انريكه با موفقيت هاى اخير در جايگاه محكمى قرار گرفته و حتى رئيس جديد باشگاه نيز كه در چند هفته آتى انتخاب مى گردد، نخواهد توانست او را تغيير دهد.
به احتمال زياد چيدمان بارسا براى فصل بعد، چندان تفاوتى با فصل اخير نخواهد داشت و تنها در صورت پيوستن پوگبا به تيم، اين چيدمان از ابتداى سال 2016 دچار تغييرات خواهد شد. البته در اين صورت لوئيز انريكه مجبور خواهد بود از بين راكيتيچ و اينيستا يكى را براى خط ميانى خود برگزيند كه تصميمى بسيار دشوار خواهد بود. در درون دروازه نيز به احتمال فراوان باز هم سيستم چرخشى همانند فصل اخير به اجرا گذاشته خواهد شد و در خط دفاعى نيز تغييرى در زنجيره چهر نفره آلبا، پيكه، ماسكرانو و آلوزبه وجود نخواهد آمد. براى بخش تهاجمى نيز با توجه به عملكرد خيره كننده مثلث مسى، سوارز و نيمار در نظر گرفتن هر گونه تغييرى غير منطقى به نظر مى رسد.

برچسب‌ها: سه گانه بارسا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

390 یوزپلنگ زیرآب1394/03/28

تاج ستارگان: ایشالله باز هم سه گانه می گیریم

28 خرداد (20:26)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi