خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

سرمربی بارسلونا مذاکره با امرابط را آغاز می‌کند

سرمربی بارسلونا مذاکره با امرابط را آغاز می‌کند
به گزارش "ورزش سه"، سفیان امرابط، ستاره مراکشی فصل گذشته تیم فیورنتینا، در شرایطی که پیشنهاداتی از باشگاه‌های مختلف از جمله بایرن مونیخ دریافت کرده، وارد مذاکره با هیچ‌کدام از باشگاه‌ها نشده و در انتظار پیشنهاد باشگاه بارسلوناست.

با این حال، روز گذشته یک منبع نزدیک به امرابط به موندو دپورتیوو گفت: هیچ خبری از بارسلونا نیست. ما هنوز پیشنهادی دریافت نکرده‌ایم، اما باشگاه‌های دیگری هستند که موقعیت بهتری در مذاکرات دارند.

این روزنامه همچنین اعلام کرد که امرابط با بررسی سایر پیشنهادات خود به بی‌توجهی بارسلونا پاسخ داد؛ به خصوص که باشگاه‌های بایرن مونیخ، تاتنهام و اتلتیکو مادرید علاقه خود را برای جذب این بازیکن نشان داده‌اند.
اما اشرف بن عید، خبرنگار موندو دپورتیوو، در این باره در توییتر خود نوشت: در چند روز آینده ارتباط نهایی بین ژاوی، سرمربی بارسلونا و سفیان امرابط برقرار خواهد شد.

لازم به ذکر است باشگاه بارسلونا به دنبال جذب یک هافبک جدید در نقل و انتقالات تابستانی است تا جای خالی سرخیو بوسکتس را جبران کند و در شرایطی اخباری پیرامون انتقال امرابط به بارسا مطرح می‌شود که این بازیکن در زمستان گذشته هم در آستانه انتقال به این تیم قرار داشت.

برچسب‌ها: بارسا بارسلونا امرابط

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

96 رفته1402/03/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi