خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,226

دسایی: رئال مادرید بهترین مقصد برای پوگبا است

دسایی: رئال مادرید بهترین مقصد برای پوگبا است
به گزارش مستر 90، مارسل دسایی فرانسوی در مصاحبه خود با وبسایت گل از بهترین جای ممکن برای ستاره تیم یوونتوس حرف زد و کهکشانی های مادرید را بهترین مقصد برای پوگبا دانست. دسایی که خود سابقه بازی در تیم های میلان، چلسی و الغرافه قطر را دارد در این باره گفت:

یوونتوس در حال حاضر در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و قهرمانی در لیگ ایتالیا را نیز امسال در کارنامه خود می بیند. اگر بحث پول های دیوانه کننده نباشد چرا او باید از این تیم جدا شود؟
اگر پوگبا بخواهد به سیتی برود صرفا مباحث مالی را در نظر گرفته است اما اگر رئال مادرید را انتخاب کند به خاطر کلاس و شخصیتش آن را انتخاب کرده است. شاید در حال حاضر بتوان رئال مادرید را بهترین جای ممکن برای او دانست. سیاست این باشگاه هجومی است و این بسیار خوب است.
اگر این تیم با 3 هافبک بازی کند این باشگاه بهترین مقصد برای او خواهد بود. او یک بازیکن بسیار فوق العاده است و تنها مشکلی که می تواند در این تیم داشته باشد این است که رونالدو در سمت چپ قرار دارد. اگر سرمربی جدید رئال مادرید، او را جلوتر ببرد و بیل را در سمت چپ قرار دهد باز برای پوگبا مشکل خواهد بود. سمت چپ قسمتی است که پوگبا تمایل دارد در آن بازی کند. به هر حال او باید تیمی را انتخاب کند که بهانه ای قانع کننده برای ترک یوونتوس داشته باشد و آن باشگاه رئال مادرید است.

برچسب‌ها: پل پوگبا مارسل دسایی رئال مادرید یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

79 2

457 یانگ بویز.1394/02/31

سرخکلا44: داریوش آشتیانی هافبک خوب قدرت460

31 ارديبهشت (11:03)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi