خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

مارادونا: فن خال مانند شیطان است

مارادونا: فن خال مانند شیطان است
دیگو مارادونا اسطوره آرژانتینی در مصاحبه با سایت گل، فن خال سرمربی یونایتد را یک شیطان نامید.
به نقل از سایت Goal، دیگو مارادونا، فن خال را به علت بازی ندادن به فالکائو یک شیطان نامید. مهاجم کلمبیایی از ابتدای فصل تا کنون در 12 بازی از ابتدا به میدان رفته است. او تابستان گذشته به صورت قرضی از موناکو یه شیاطین سرخ پیوست. علارقم عملکرد نا امید کننده فالکائو, مارادونا فن خال را دلیل اصلی افت فالکائو می داند.
پیش تر ریبری در مصاحبه ای با سایت گل, فن خال را یک مرد بد توصیف کرده بود. مارادونا اظهار داشت: "فن خال فرد جالبی نیست. او بیشتر شبیه به یک شیطان است."
او در ادامه به ستایش تیم ملی کلمبیا پرداخت: "جام جهانی عالی بود و من فکر می کنم در نهایت حریفان خطر کلمبیا را احساس کردند. وقتی رودریگز یا کوادرادو صاحب توپ می شدند این خطر به راحتی قابل احساس بود.
"اگر فالکائو در جام جهانی حضور داشت, شاید کلمبیا می توانست اولین قهرمانی خود را در جام جهانی بدست آورد. فالکائو به دلیل مصدویت غایب بود. انتقال از فرانسه به انگلستان مشکل است و او نیاز داشت تا خود را با فوتبال انگلستان هماهنگ کند."
مارادونا همچنین به تمجید از رودریگز ستاره جوان رئال مادرید پرداخت: "رودریگز بازیکن با استعدادی است. او قادر به انجام کارهایی فوق العاده است. درست مثل بقیه چپ پا ها."

برچسب‌ها: منچستر لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

227 اسطوره رونی1394/01/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi