خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,283

رافائل واران به جدایی از رئال مادرید فکر می کند

رافائل واران به جدایی از رئال مادرید فکر می کند
بنا به گزارش Daily Express و Le10Sport رافائل واران شک و تردید هایی راجع به ادامه حضور در رئال مادرید دارد و با وجود علاقه منچستر یونایتد و چلسی وی گزینه های خود را بررسی می کند.
این بازیکن معتقد است که در برهه کلیدی دوران حرفه ای خود قرار دارد و در سن 21 سالگی نیاز دارد که مرتباً بازی کند. و در حال حاضر رئال مادرید به خاطر حضور په په و سرخیو راموس نمی تواند چنین چیزی را به او تضمین دهد و مدافع پرتغالی که مسن ترین مدافع تیم نیز محسوب می شود در حال مذاکره برای تمدید قرارداد است.
چلسی در ژانویه آماده بود تا برای جذب وی 40 میلیون یورو بپردازد. ژوزه مورینیو او را خوب می شناسد و از پتانسیل وی آگاه است. او زمان حضورش در مادرید این را به طور واضح اعلام کرده بود که مدافع جوان فرانسوی را به په په ترجیح می دهد. و یونایتد که کمبود های زیادی در خط دفاعی احساس می کند، او را به عنوان یکی از گزینه های خود در نظر دارد.

برچسب‌ها: منچستر لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 1

179 اسطوره رونی1394/01/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi