خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,755

پیروزی میلان در زمین پالرمو با درخشش منز

پیروزی میلان در زمین پالرمو با درخشش منز
دیدار تیم های پالرمو و میلان، لحظاتی پیش با نتیجه 2-1 به سود آث میلان خاتمه یافت.
به گزارش "مستر90"، پالرموی میزبان پس از برتری 3-1 بر ناپولی در هفته 23، در 5 بازی متوالی موفق به کسب پیروزی نشده بود و میلان نیز که در هفته های اخیر، دو بار در دقایق پایانی مقابل کالیاری و فیورنتنیا، برد را با تساوی و شکست عوض کرده بود، پس از برتری هفته گذشته مقابل کالیاری، با روحیه ای بهتر به مصاف میزبانش پالرموی صورتی و سیاه پوش آمده بود.

بازی در نیمه اول به جرات بدون هیچ صحنه گل قابل ذکری تا دقیقه 37 ادامه داشت و دو تیم بیشتر در میانه میدان توپ را به گردش در می آوردند. در دقیقه 37 بازی بود که فان خینکل از راست، سانتر تند و تیزی را به روی دروازه پالرمو ارسال کرد که چرچی روی تیر یک، در دو مرحله و با کمی شانس، توپ را وارد دروازه کرد تا اینزاگی نفسی به راحتی بکشد.

پالرمو برای جبران گل کمی جلوتر آمد اما تا پایان نیمه اول نتوانست فرصت قابل ذکری روی دروازه دیگو لوپس خلق کند و بدین ترتیب، روسونری با تک گل چرچی این نیمه را پیروز به رختکن رفت.

بازی در نیمه دوم با حملات پالرمو آغاز شد اما مدافعان میلان به خوبی این حملات غالبا پراکنده و احساسی را دفع می کردند. بر خلاف نیمه اول، نیمه دوم بازی پربرخوردی را شاهد بودیم بطوریکه داور بازی بین دقایق 62 تا 72 مجبور شد 4 بار از کارت زرد خود استفاده کند که سهم هر تیم، دو کارت بود.

سرانجام در دقیقه 71 پالرمو مزد زحماتش را با زدن گل تساوی گرفت. در این لحظه، پاله تا، خطای ناشیانه ای را روی بلوتی مرتکب شد و داور نیز بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. پنالتی را دیبالا، پدیده آرژانتینی 21 ساله پالرمو، در جهت حرکت لوپس به گل تبدیل کرد.

دو دقیقه پس از این گل، میلان می توانست توسط آنتونلی به گل دست یابد اما سورنتینو به خوبی موفق به مهار ضربه این بازیکن شد.حملات میلان به روی دروازه پالرمو پس از دریافت گل مساوی، حملاتی ادامه دار و زهردار بود و سرانجام در دقیقه 83 به بار نشست. البته این گل کاملا روی اشتباه مدافع پالرمو به ثمر رسید.

جرمی منز در میانه زمین، پاس اشتباه مدافع پالرمو را تصاحب کرد و به سرعت روانه دروازه شد. او در مصافی تک به تک با سورنتینو، توپ را از روی سر او به گل برتری میلان تیدبل کرد. تمام نیمکت نشینان میلان پس از این گل از خوشحالی به سمت منز هجوم بردند. منز شانزدهمین گل فصل خود را به ثمر رساند و پیش از این گل نیز بهترین بازیکن زمین بود.

حملات پالرمو در دقایق باقیمانده بازی نیز نتیجه ای نداشت تا میلان به دومین برد متوالی خود دست یابد.میلان با این برد 41 امتیازی شد و در همان رده هشتم باقیماند.

در دیگر بازی های این هفته نتایج زیر به دست آمد :

جنووا 1-1 اودینزه
کالیاری 1-3 لاتزیو
ورونا 3-3 چزنا
ساسولو1-0 کیه وو
آتالانتا 1-2 تورینو

برچسب‌ها: آث میلان پالرمو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

23 0

378 آ.ث روسونری1394/01/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi