خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

برتری قاطعانه میلان برابر پالرمو

برتری قاطعانه میلان برابر پالرمو
میلان موفق شد با ارائه نمایشی فوق العاده و با 4 گل، پالرمو را در خانه مغلوب کند.​​​​​​​

میلان برای جبران نتایج نه چندان خوب هفته های اخیر و کسب سهمیه اروپایی در خانه میزبان پالرمو بود.

روسونری ها بازی را هجومی آغاز کردند و همان ابتدا به گل رسیدند. میلان در دقیقه 7 صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که سوسو موفق شد با ضربه ای دیدنی و به دور از دستان سنگربان پالرمو، گل اول را به ثمر برساند.
حملات میلان ادامه یافت و این تیم موفق شد در دقیقه 17 گل دوم را نیز به ثمر برساند. ارسال زیبای فرناندز در دهانه دروازه به پالاسیچ رسید و او نیز با ضربه ای دقیق گل دوم روسونری ها را وارد دروازه پالرمو کرد.
دقایقی بعد، باکا با نفوذ از گوشه و نواختن ضربه به سمت دروازه می توانست گل سوم را به ثمر برساند که این امر محقق نشد.

اما در ادامه مهاجم کلمبیایی موفق شد در دقیقه 37 گل سوم روسونری ها وارد دروازه پالرمو کند. این بار و با ارسال کالابریا از جناح راست، باکا با یک ضربه سر دیدنی موفق به گلزنی شد تا برتری میلان سه برابر شود.
در ادامه و علیرغم تسلط میلان بر توپ و میدان، خطر خاصی دیگری روی دروازه ها ایجاد نشد تا 45 دقیقه اول با برتری قاطع شاگردان مونتلا به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، حملات میلان ادامه یافت و آنها می توانستند در دقیقه 54 به گل سوم برسند اما باکا نتوانست از پاس پشت مدافعان سوسو استفاده کند و این موقعیت طلایی از دست رفت.

در ادامه، پالرمو تلاش زیادی برای جبران گلهای خورده داشت اما نمایش منسجم میلان اجازه حتی خلق یک موقعیت را نیز به آنها نداد.
دقایقی بعد، کارلوس باکا در موقعیتی مشکوک بعد از برخورد با گونسالس در محوطه جریمه سرنگون شد که داور اعتقادی به خطا نداشت.

اما نمایش درخشان میلان ادامه یافت و این تیم موفق شد در دقیقه 70 گل چهارم را به ثمر برساند. ضد حمله سریع میلان با پاس فرناندز آغاز شد و دلوفئو با حرکتی انفرادی و یک ضربه دقیق به گوشه دروازه، گل چهارم روسونری ها را به ثمر رساند.

دقایقی بعد، کاسترو از پالرمو کارت زرد دوم را دریافت کرد تا اوضاع پالرمو بحرانی تر از قبل شود. لحظاتی بعد، باکا موقعیت خوبی را برای لاپادولا فراهم کرد اما تعادل مهاجم ایتالیایی برهم خورد تا این موقعیت از دست برود.

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا میلان با برتری قاطع 0-4 پالرمو را مغلوب کند.

برچسب‌ها: آث میلان باکا پالرمو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

195 Sorena0131396/01/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi