خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,943

علي دايي به انگلیس می رود

علي دايي به انگلیس می رود
علي دايي سرمربي و کاپيتان سابق تيم ملي قرار است اواخر فروردين ماه راهي انگلستان شود تا از باشگاه منچستر يونايتد، منچستر سيتي و استوک سيتي بازديد کند.
به گزارش ستاره نيوز؛ اخيرا نماينده شرکت بين المللي منيجمنت اسپورت به تهران سفر کرد و شخصا دعوتنامه سفر به انگليس را به علي دايي داد. کاپيتان سابق تيم ملي هم با تشکر از اين دعوت، تاکيد کرد که به طور قطع راهي انگليس خواهد شد.

سفر دايي به اين کشور 4 روزه است. او در انگليس زمان زيادي براي استراحت ندارد چراکه قصد دارد در سه روز به طور کامل از امکانات کمپ، ورزشگاه، آکادمي، تجهيزات پزشکي و.... سه باشگاه منچستر سيتي، منچستر يونايتد و استوک سيتي بازديد کند.

تاکيد دايي بيشتر روي بازديد از وضعيت آکادمي فوتبال اين سه باشگاه است تا بتواند تجربياتي به دست بياورد. اخيرا باشگاه منچستر سيتي 300 ميليون پوند روي فوتبال پايه سرمايه گذاري کرده و شهرکي را مخصوص پرورش استعدادها ساخته است.

دايي به اين شهرک هم مي رود تا از وضعيت و امکانات آنجا بازديد کند. دايي در ورزشگاه اولدترافورد هم حاضر مي شود و به احتمال فراوان يک جلسه تمريني منچستر را هم از نزديک تمام مي کند. دايي البته از منچستر خاطره خوبي ندارد چراکه همراه با بايرن مونيخ در فينال ليگ قهرمانان اروپا مغلوب اين تيم شد. شرکت منيجمت اسپورت قصد دارد فعاليت هاي خود را در آسيا و به ويژه ايران گسترش دهد و در اولين گام جدي خود دايي را دعوت به حضور در انگلستان کرده است.

برچسب‌ها: علی دایی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

56 0

1,247 آث‌ میلان‌1393/12/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi