خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

فردیناند:رونالدو در سطح پله و مارادوناست

فردیناند:رونالدو در سطح پله و مارادوناست
رونالدو با دوگلی که در دیدار شب گذشته مقابل شالکه به ثمر رساند،به بهترین گل زن تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد و فردیناند معتقد است رونالدو و لیونل مسی، به دلیل عملکرد خیره کننده شان در سال های اخیر، باید بیشتر مورد احترام قرار بگیرند.
فردیناند به سایت گل گفت: آیا رونالدو در سطح پله و مارادوناست؟بله،مطمئناً،100درصد.احتمالاً ما به او و مسی آن اندازه که شایسته شان است،توجه نمی کنیم.این عصر این دو است و ما بازی های آن هارا تماشا می کنیم.رونالدو ی برزیلی،رونالدینیو و ریوالدو هر فصل25-30گل می زنند و ما می گفتیم آن ها فوق العاده و بهترین هستند. اگر مسی و رونالدو در یک فصل25-30 گل بزنند، ما می گوییم آن ها فصل ضعیفی را داشته اند.آن ها6-7 سال است هر هفته در بالاترین سطح بازی می کنند. فردیناند که بین سال های2003 تا2009 در منچستریونایتد با رونالدو هم بازی بود، اعلام کرد که از اولین حضور این ستاره پرتغالی در الدترافورد،استعداد فوق العاده اش قابل تشخیص بود:" فکر می کنم ما از زمان پیوستن رونالدو به منچستر، همیشه می دانستیم که او به بازیکن بزرگی تبدیل می شود. البته گل هایی که او در شش-هفت سال اخیر به ثمر رساند به سختی می شد تصور کرد. او اشتیاق زیادی برای کار کردن داشت و بسیار سخکوش بود، یک بازیکن با قابلیت بالا و این یک ترکیب فوق العاده است."

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو رئال مادرید ریو فردیناند منچستریونایتد لیونل مسی بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

31 1

909 جولیان ایلام1393/12/21

رد دویلس: یادت بخیر سالار،بعد از تو و ویدیچ در خط دفاع افتضاح شدیم.

21 اسفند (12:39)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi