خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

بی دلیل نبود که مورینیو به قرعه پاری سن ژرمن علاقه داشت!

بی دلیل نبود که مورینیو به قرعه پاری سن ژرمن علاقه داشت!
مدیر باشگاه چلسی از رویارویی با پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است. او می گوید مورینیو اطمینان دارد که چلسی برابر این تیم فرانسوی به پیروزی می رسد به همین خاطر دوست داشت تا با این تیم بازی کند.
آیین قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و در یکی از دیدارهای حساس چلسی صدرنشین کنونی رقابت های لیگ برتر انگلیس باید به مصاف پاری سن ژرمن برود.

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی پیش از این تاکید کرده بود که دوست دارد تیمش در مرحله حذفی به مصاف پاری سن ژرمن رود و خواسته آقای خاص هم برآورده شد چرا که تیمش باید باردیگر به مصاف پاری سن ژرمن برود.

برنارد مدیر باشگاه چلسی در واکنش به رویارویی تیمش با پاری سن ژرمن گفت: پاری سن ژرمن تیمی استثنایی و شکست ناپذیر نیست. ما فصل قبل با این تیم بازی کردیم و به خوبی نقاط ضعف آنها را می شناسیم. اما این تیم الان بهتر شده است چرا که بازیکن توانایی مثل داوید لوئیز را در اختیار دارد. مورینیو پیش از این اعلام کرد که دوست دارد با پاری سن ژرمن بازی کند. او می داند که چه می خواهد و بیهوده هیچ سخنی را بر زبان نمی آورد.

او ادامه داد: دو تیم نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی کرده اند. شانس ما برای پیروزی بیشتر از پاری سن ژرمن است چرا که دیدار نخست در خانه حریف است و می توانیم در ورزشگاه خانگی خود جشن صعود گیریم. هر دیداری سناریو خاص خود را دارد. همه آنچه که می توانم بگویم این است که مورینیو می داند که چرا باید تیمش با پاری سن ژرمن بازی کند. او اطمینان دارد که چلسی برابر این تیم فرانسوی به پیروزی می رسد به همین خاطر دوست داشت تا با این تیم بازی کنیم.

چلسی و پاری سن ژرمن فصل قبل هم به مصاف هم رفتند. در دیدار رفت نماینده فرانسه توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد اما در دیدار برگشت این شاگردان مورینیو بودند که با پیروزی دو برصفر صعود خود به دور بعد را جشن گرفتند.

برچسب‌ها: چلسی مورینیو لیگ قهرمانان چمپیونزلیگ قرعه قرعه کشی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

40 0

1,021 تراکتور سازی5511393/09/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi