خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

منچستریونایتد 2-1استوک سیتی؛چهارمین پیروزی متوالی شیاطین سرخ

منچستریونایتد 2-1استوک سیتی؛چهارمین پیروزی متوالی شیاطین سرخ
استوک سیتی و منچستریونایتد در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر جزیره در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی تیم میزبان پایان یافت.

نیمه اول

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و از همان ابتدای بازی برای زدن گل در تلاش بود.هررا با یک ارسال خوب فلینی را در موقعیت گل قرار داد، بازیکن بلژیکی نیز با یک ضربه سر خوب یونایتد را پیش انداخت.
پس از این گل بازی متعادل دنبال می شد
بعد از حرکت خوب بویان به درون محوطه جریمه و اشتباه مدافعین یونایتد، توپ سرگردان در پشت محوطه جریمه به انزوزی رسید و این بازیکن نیز با ضربه ای زیبا بازی را به تساوی کشاند تا استوک بازنده به رختکن نرود.
نیمه دوم

استوک که برای حفظ نتیجه در نیمه دوم پا به زمین گذاشته بود با دفاعی چند لایه سعی داشت نتیجه را حفظ کند و این یونایتد بود که دامنه حملات خود را برای رسیدن به گل افزایش داده بود تا اینکه ارسال ماتا از روی یک ضربه آزاد مستقیماً وارد دروازه حریف شد تا یونایتد دوباره از حریف پیش بیافتد.

استوک در دقایق پایانی بارها تا آستانه گلزنی پیش رفت ولی یک بار دخیا و یک بار اشلی یانگ توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدند تا شیاطین به سه امتیاز حساس این دیدار برسند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد استوک سیتی ماتا فلینی انزوزی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

308 رویال درینک1393/09/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi